برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعلام آمار بیماری کرونا در استان ایلام

منبع
شبستان
بروزرسانی
اعلام آمار بیماری کرونا در استان ایلام

شبستان/ کريميان با بيان اينکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ مورد جديد از ابتلا به ويروس کرونا در استان ايلام شناسايي شده است، بر رعايت بيشتر پروتکل هاي بهداشتي به ويژه استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومي تاکيد کرد.
 
محمد کريميان، رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايلام و خدمات درماني استان ايلام، ظهر امروز(۲۴ شهريور) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلايان به ويروس کرونا در استان طي شبانه روز گذشته  به تعداد ۹۱۹۵ نفر افزايش يافته است.
محمد کريميان با بيان اينکه طي ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۰ مورد مثبت جديد بيماري کرونا در استان شناسايي شده است، تصريح کرد: خوشبختانه در ۷۲ ساعت گذشته هيچگونه مورد فوتي ناشي از بيماري کرونا در استان گزارش نشده است.
وي با اشاره به اينکه مجموع فوت شدگان ناشي از کرونا در استان تا اين لحظه ۲۲۶ نفر است، تصريح کرد: از ابتداي شيوع ويروس کرونا در استان ايلام تا کنون ۸ هزار و ۲۷۵ نفر از مبتلايان با تلاش کادر درماني و مدافعان سلامت بهبود يافته و از بيمارستان ترخيص شده اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايلام و خدمات درماني استان ايلام با بيان اينکه در حال حاضر ۹۶ نفر از مبتلايان به ويروس کرونا در مراکز درماني استان بستري هستند، گفت: رعايت پروتکل هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک و خودداري از حضور در اماکن شلوغ نقش مهمي در راستاي ابتلا به ويروس کرونا دارد.

کريميان بيان کرد: در شهرستان ايلام ۴۵ مورد جديد، در شهرستان ايوان ۷ مورد جديد، در شهرستان دهلران ۶ مورد جديد، در شهرستان دره‌شهر ۱ مورد جديد، در  شهرستان آبدانان ۷ مورد جديد، در شهرستان چرداول ۱ مورد جديد، در شهرستان ملکشاهي ۷ مورد جديد و در شهرستان سيروان ۵ مورد جديد از ابتلا به ويروس کرونا گزارش شده است.
وي گفت: از ابتداي شيوع کرونا در استان تا کنون نيز در  شهرستان ايلام ۴۳۷۵ نفر، در  شهرستان ايوان ۸۴۵ نفر، در شهرستان دهلران ۷۴۶ نفر، در شهرستان دره‌شهر  ۶۹۳ نفر، در  شهرستان آبدانان  ۵۷۳ نفر ، در  شهرستان مهران ۵۴۲ نفر، در شهرستان چرداول ۵۶۳ نفر، در شهرستان بدره ۱ ۲۶۸ نفر، در  شهرستان ملکشاهي ۲۳۴ نفر، در شهرستان سيروان ۲۲۸ نفر و در  شهرستان هليلان ۱۲۸ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today