برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کتک‌های زن عمو جان کودک 6 ساله را گرفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کتک‌های زن عمو جان کودک 6 ساله را گرفت

ايسنا/ فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي، پرده از راز قتل کودک شش ساله‌اي که بر اثر بدرفتاري‌ها و ضرب و شتم زن عمويش جانش را از دست داده بود برداشته شد و فرد جنايتکار روانه زندان شد.

سرهنگ کامران ملکي فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد در اين خصوص گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر فوت مشکوک يک پسر بچه شش ساله در يکي از بيمارستان‌هاي اشتهارد، بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد والدين متوفي از يکديگر جداشده‌اند و اين کودک در منزل عمويش زندگي مي کرده و برابر اظهارات همسر عموي اين کودک شش ساله؛ او در حين بازي کردن از پله‌ها سقوط کرده و پس از انتقال به بيمارستان فوت کرده است.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در ادامه کارآگاهان با دريافت نظريه پزشک قانوني متوجه شدند متوفي بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرده و صدمات وارده نمي‌تواند بر اثر سقوط از پله حادث شده باشد و با توجه به تناقض گويي زن عموي مقتول، با هماهنگي مقام قضائي نامبرده دستگير و براي بازجويي به پليس آگاهي منتقل شد.
سرهنگ ملکي اظهار کرد: در تحقيقات تخصصي و تکميلي کارآگاهان، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که از ابتدا مخالف حضور فرزندان برادر شوهرش در منزلشان بوده و بر سر اين موضوع با همسرش اختلاف داشته، بنابراين در روز حادثه اقدام به خيس کردن کف زمين کرده و با وانمود به اين قضيه که پسر بچه شش ساله اقدام به ريختن آب کرده است او را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد.
وي افزود: کودک خردسال بر اثر شدت ضربات وارده بي هوش شده که پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست مي دهد.
فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد با بيان اين که متهم پس از صدور قرار وثيقه قانوني، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: ديدگاه بسياري از افراد اين است، آنهايي که کودک آزاري مي‌کنند، بيمار رواني هستند يا رفتار مجرمانه دارند در حالي که ممکن است اين گونه نباشد بلکه اين گونه افراد توان کنترل خشم خود را نداشته و يا در اثر برخي از اختلافات خانوادگي و بغض و کينه دست به جنايت مي زنند، بنابراين کنترل حرکات و رفتارها در حين عصبانيت مي تواند از وقوع حوادث تلخ و ناگوار اين چنيني پيشگيري کند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره