برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قاتل متواری و همدستانش در شیراز دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قاتل متواری و همدستانش در شیراز دستگیر شدند

ايرنا/ رئيس پليس آگاهي کهگيلويه و بويراحمد گفت: قاتل متواري به همراه پنج نفر از همدستانش توسط کارآگاهان پليس آگاهي اين استان و استان فارس دستگير شدند.

سرهنگ سعيد بالش زر، رئيس پليس آگاهي کهگيلويه و بويراحمد روز چهارشنبه اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر وقوع يک فقره درگيري منجر به قتل در شهر ياسوج، موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي مأموران مشخص شد که جواني ۲۰ ساله توسط فردي با اسلحه ساچمه زني به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد: اين جوان بعد از گذشت تقريبي ۱۰ روز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ بالش زر بيان کرد: مأموران پليس آگاهي استان با همکاري دستگاه قضائي، تدابير فرمانده انتظامي استان، پس از انجام تحقيقات پليسي گسترده محل تردد و مخفيگاه قاتل را شناسايي و با تعامل مأموران پليس آگاهي استان فارس طي عملياتي غافلگيرانه و ضربتي به همراه ۵ نفر از همدستانش در مخفيگاهش در استان فارس دستگير کردند.

وي تاکيد کرد: متهم در بازجويي‌هاي اوليه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و انگيزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف شخصي عنوان کرد.
رئيس پليس آگاهي کهگيلويه و بويراحمد ابراز داشت: پليس با قاطعيت با کساني که بخواهند امنيت شهروندان را خدشه‌دار کنند، برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online