برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شمار فوتی‌های کرونا در کردستان 458 نفر شد

منبع
فارس
بروزرسانی
شمار فوتی‌های کرونا در کردستان 458 نفر شد

فارس/ رييس دانشگاه علوم پزشکي کردستان با اعلام فوت سه بيمار ديگر ابتلا به کرونا در استان، از افزايش شمار فوتي‌هاي اين بيماري به 458 نفر خبر داد.

فرزين رضاعي رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان از شناسايي 54 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.
رضاعي اظهار کرد: در حال حاضر 150 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.
وي با اشاره به آمار بستري شدگان در کردستان به تفکيک شهرستانهاي استان افزود: در حال حاضر در سنندج 79 نفر، سقز 14 نفر، مريوان 13 نفر، قروه 12 نفر، بيجار 9 نفر، کامياران 11 نفر، ديواندره 3 نفر و بانه 9 نفر به دليل ابتلاي به کرونا بستري هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: اکنون 24 نفر بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه (آي سي يو) بستري هستند.
رضاعي همجنين از مرگ 3 بيمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 458 نفر اعلام کرد.
وي شمار فوتي‌هاي ناشي از کرونا را 160 نفر در سنندج، 87 نفر در سقز، 40 نفر در قروه، 38 نفر در کامياران، 35 نفر در بانه، 33 نفر در ديواندره، 28 نفر در بيجار، 27 نفر در مريوان و 10 نفر در دهگلان برشمرد که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل‌هاي مرتبط دفن شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online