برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

166 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند

منبع
رکنا
بروزرسانی
166 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند

رکنا/ سخنگوي وزارت بهداشت آخرين وضعيت مبتلايان به کروناويروس در ايران را تا امروز 29 شهريورماه اعلام کرد.

دکتر سيما سادات لاري، سخنگوي وزارت بهداشت آخرين آمار مبتلايان ، بهبوديافتگان و جانباختگان از کروناويروس را تا امروز 29 شهريورماه اعلام کرد.
دکتر لاري با بيان اينکه از ديروز تا امروز ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، دو هزار و ۸۴۵ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که يک هزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستري شدند گفت :مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر رسيد.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر رسيد.خوشبختانه تا کنون ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند.
سخنگوي وزارت بهداشت با اعلام اين خبر که ۳۸۹۳ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند افزود: تا کنون سه ميليون و ۷۱۹ هزار و ۲۱۰ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاري تاکيد داشت: بر اساس آخرين اطلاعات کرونا در کشور، استانهاي تهران، مازندران، گيلان، قم، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، کرمان، خراسان شمالي، سمنان، يزد، زنجان و قزوين در وضعيت قرمز قرار دارند.همچنين استانهاي آذربايجان غربي، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبيل، بوشهر، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، خراسان جنوبي، مرکزي، ايلام، چهارمحال و بختياري، گلستان و خوزستان در وضعيت هشدار قرار دارند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran