logo

ساعات اجرای طرح ترافیک تغییر می‌کند؟

منبع
اقتصاد آنلاين
بروزرسانی
ساعات اجرای طرح ترافیک تغییر می‌کند؟

اقتصاد آنلاين/ مدير واحدساماندهي محدوده‌ها و طرح‌هاي ترافيکي شهرداري گفت: ساعات اجراي طرح ترافيک و طرح کاهش آلودگي هوا در پاييز مشابه تابستان و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است.

عمار سعيديان‌فر مدير واحد ساماندهي محدوده‌ها و طرح‌هاي ترافيکي شهرداري تهران ، درباره ساعت طرح ترافيک در پاييز اظهار داشت: طرح ترافيک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا مي‌شود و جهت رفاه حال شهروندان، يک‌بار خروج از دو طرح ترافيک و طرح کاهش آلودگي هوا از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد آزاد است.
وي افزود: در روز‌هاي پنج‌شنبه نيز فقط طرح کنترل آلودگي هوا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ اجرا مي‌شود.
سعيديان‌فر ادامه داد: با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بسياري از بخش‌هاي تابعه، در ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح اين امکان براي آن‌ها ايجاد مي‌شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافيک و طرح کاهش آلودگي هوا شوند.
سعيديان‌فر گفت: عوارض تردد در محدوده‌هاي ترافيکي براي خودرو‌ها با توجه به نوع معاينه فني، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دريافت تصاوير آن محاسبه مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصر‌ها(فقط ورود) از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ تعريف شده و بازه زماني ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به عنوان ساعات تردد غيراوج درنظر گرفته شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran