برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مراقب تماس های مشکوک باشید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مراقب تماس های مشکوک باشید

ايسنا/ رئيس پليس آگاهي البرز گفت: اعضاي باند کلاهبرداران تلفني که با تماس با شهروندان و معرفي خود به عنوان پزشک معالج بستگان آنها، اقدام به کلاهبرداري تلفني مي کردند، دستگير شدند.

سرهنگ محمد نادربيگي رئيس پليس آگاهي البرز اظهار کرد: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي متوجه شدند، يک باند کلاهبرداري تلفني  با شناسايي افرادي که در بيمارستان‌هاي استان البرز بيمار بستري دارند، با نزديک شدن به آنها و دريافت شماره تماسشان، در ساعت‌هاي مختلف شبانه روز با آنها تماس گرفته و خود را پزشک معالج بيمار آنها  معرفي کرده و عنوان مي کردند، که حال بيمار آنها نامساعد است و درخواست واريز فوري مبالغي براي انجام عمل جراحي کرده  و با تحت تاثير قرار دادن عواطف آنها از اين طريق، اقدام به کلاهبرداري مي‌کردند.
رئيس پليس آگاهي استان البرز، با اشاره به شناسايي و دستگيري سه نفر از متهمان در استان تهران و انتقال آنها به استان البرز بيان کرد: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته به جرم خود مبني بر هفت فقره کلاهبرداري تلفني  با معرفي خود به عنوان پزشک معالج بستگان مال باختگان اقرار کردند.
سرهنگ نادربيگي با بيان اين که متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداري صورت گرفته توسط اين باند کلاهبرداري تلفني ۶۰۰ ميليون ريال برآورد شده است.
رئيس پليس آگاهي استان البرز، در پايان هشدار داد: شهروندان عزيز به هيچ وجه به اين گونه تماس ها توجه نکرده و از واريز وجه به شماره حساب آنها خودداري کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره