برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نام نفر اول کنکور تجربی در لیست مفاخر موزه شهرداری اردبیل قرار گرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نام نفر اول کنکور تجربی در لیست مفاخر موزه شهرداری اردبیل قرار گرفت

ايرنا/ شهردار اردبيل با تجليل از افتخارآفريني سيدامير سيدشنوا نفر اول کنکور رشته تجربي، از قرار گرفتن نام وي در ليست مفاخر علمي موزه عمارت شهرداري اردبيل خبر داد.

حميد لطف‌اللهيان، شهردار اردبيل در اين باره اظهار کرد: اگر امروز فرزندي از فرزندان اردبيل در قله‌هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي در سطح ملي قرار مي‌گيرد، نشان از توانمندي فرزندان اين شهر دارد و اين توانمندي‌ها منجر به توسعه منابع نيروي انساني خواهد شد.چرا که معتقديم اصول و پايه هر توسعه فرهنگي و عمراني، وجود انسان‌هاي توسعه‌يافته است.
او اظهار داشت: اين ذوق، شوق و شادي که در خصوص موفقيت و کسب رتبه برتر توسط فرزند عزيزمان در استان حاکم است قطعا آثار مطلوب و ارزشمندي براي ما داشته و الگويي مناسب براي ساير فرزنداني خواهد شد که در آينده علاوه بر اينکه جزو سرمايه‌هاي علمي و فرهنگي ما خواهند بود، براي توسعه استان نيز قدم‌هاي موثري  خواهند برداشت.
وي تشريح کرد: اردبيل شهر نخبه‌ها و اسطوره‌هاي علمي به داشتن فرزندان تيزهوشي چون سيدامير سيدشنوا به خود مي‌بالد چرا که موفقيت جوانان و نوجوانان باعث مي‌شود اين شهر همچون کوه پر شکوه سبلان، در زمينه‌هاي علمي کشور نيز سرافراز بوده و خودنمايي کند.
وي با آرزوي موفقيت براي امير سيدشنوا سرمنشاء اين موفقيت را تربيت و آموزش توسط مدارس و معلمان دانست و گفت: همه ما از اين موفقيت شاکر و خوشحال هستيم.
در اين آيين لوح سپاس شهرداري اردبيل به سيدامير سيدشنوا اهدا شد.
 
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today