logo

برای ۲ رأی از کوه و کمر بالا می رفتید اما الان خودروی شاسی بلند می‌خواهید؟

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
برای ۲ رأی از کوه و کمر بالا می رفتید اما الان خودروی شاسی بلند می‌خواهید؟

خبرآنلاين/ يک فعال سياسي اصولگرا خطاب به نمايندگان مجلس گفت: سرنا و بوق شعار خدمت شماها پيش از انتخابات گوش فلک و خلق الله را به ستوه آورده بود و الان براي همان خدمتي که وعده‌اش را داديد، بر مردم منت مي‌گذاريد که سرکشي به حوزه انتخابيه زحمت و هزينه دارد؟

وهاب عزيزي فعال سياسي و تحليلگر اصولگرا در واکنش به خبر دريافت نيم‌ بها و اقساطي خودروي دنا پلاس از سوي نمايندگان مجلس، گفت: خبر واگذاري خودرو دناپلاس بصورت اقساطي، با قيمت کاملا انقلابي و خارج از نوبت به نمايندگان مجلس آن هم در شرايطي که مردم با افزايش روزافزون و روند صعودي قيمت خودرو مواجه هستند، فضاي رسانه‌اي کشور را در شوک فرو برد.

وي ادامه داد: مطرح شدن چنين طرحي و حتي شايعه آن نيز جاي تامل دارد، ولي جاي تعجب ندارد. از اين جهت جاي تعجب ندارد که نمايندگان مجلس يازدهم با راي حداقلي و بازي‌سازي وارد مجلس شدند، نه اقناع مردم و مشارکت حداکثري. اين‌ها از پشتوانه آراي قوي برخوردار نيستند و به احتمال زياد در آينده باز هم شاهد رفتارهاي اين شکلي باشيم.
عزيزي در ادامه اظهار داشت: اما چرا معتقدم که اين مساله جاي تامل دارد؟ از اين جهت که اين عزيزاني که با شعار انقلابي‌گري وارد مجلس شده‌اند، حداقل اندکي صبر پيشه مي‌کردند تا تب شعارشان فروکش کند. بعد آن روي سکه را رو مي‌کردند. اما چنان عجول و مشتاق خدمت بودند که فرمايش مقام معظم رهبري را نيز فراموش کردند. رهبري فرموده بودند که اگر خودتان ماشين داريد، از ماشين اداري استفاده نکنيد.
وي ادامه داد: عذر بدتر از گناه، توجيه غلط اين رفتار تبعيض‌آميز است. سخنگوي محترم هئيت رئيسه مجلس در مقام دفاع از واگذاري خودرو دناپلاس به نمايندگان مجلس گفته است «نمايندگان مجلس هم تراز وزرا هستند» و اعتراف کرده است که هر کدام از وزرا چندين خودروي دولتي آنچناني در اختيار دارند و از اين طريق نتيجه‌گيري کرده است که نمايندگان هم مستحق داشتن خودروي دنا از نوع پلاس آن هستند. در پاسخ به ايشان بايد گفت عجب استدلالي! کودکي را سرزنش کردند که چرا لباست را خيس کرده‌اي؛ لباس کثيف برادرش را نشان داد!
دبيرکل جبهه جهادگران ايران اسلامي در ادامه بيان داشت: بايد از هيئت رئيسه مجلس سوال کنيم که اگر به زعم شما وزرا بيت‌المال را «حيف و ميل» يا ميل و بعدش حيف مي‌کنند، چه کسي بايد بر آن‌ها نظارت کند؟ پس وظيفه نظارتي مجلس چه زماني و در کجاها کاربرد دارد؟ سوال ديگري که مطرح مي‌شود اين است که هيئت رئيسه مجلس شفاف‌سازي کند که؛ آيا وعده اين خودروها را قبل از برگزاري انتخابات هيئت رئيسه به نماينده‌ها داده بودند يا بعد از انتخابات جهت قدرداني بوده است؟ يا هيچکدام.
اين فعال سياسي اصولگرا در واکنش به سخنان يکي از نمايندگان که گفته بود خودروي شاسي بلند نياز داريم، گفت: زماني که براي دو رأي از کوه و کمر بالا مي‌رفتيد، مسير کوهستاني و صعب‌العبور نبود؟ سرنا و بوق شعار خدمت شماها پيش از انتخابات گوش فلک و خلق الله را به ستوه آورده بود و الان براي همان خدمتي که وعده‌اش را داديد، بر مردم منت مي‌گذاريد که سرکشي به حوزه انتخابيه زحمت و هزينه دارد؟
وي در پايان اظهار داشت: مايه تاسف فراوان است که برخي در مساله نمايندگي مجلس تنها در بخش جهيزيه آن مانده‌اند.