برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرمربی تراکتور: هواداران نگران جذب بازیکن نباشند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی تراکتور: هواداران نگران جذب بازیکن نباشند

ايرنا/ سرمربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه هواداران بابت جذب بازيکن نگران نباشند، گفت: براساس صحبت‌هايي که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار شده در پست‌هايي که با کمبود بازيکن مواجه هستيم، بهترين‌ها را به خدمت بگيريم.

عليرضا منصوريان با اشاره به آغاز تمرينات تيم فوتبال تراکتور، اظهار کرد: تراکتور فصل پر فشاري را پشت سر گذاشته و بازيکنان اين تيم با کمترين استراحت در بازي‌هاي ليگ برتر و جام حذفي به ميدان رفته‌اند.
وي افزود: با توجه به لزوم لحاظ زمان کافي براي احياي قدرت بدني بازيکنان، تصميم گرفتيم تا به تعدادي از بازيکنان اصلي‌مان کمي بيشتر استراحت بدهيم؛ اينها بازيکنان حرفه‌اي هستند و در تعطيلات نيز تمرينات خود را به صورت انفرادي دنبال مي‌کنند که به همين خاطر نگراني از اين موضوع نداريم.
منصوريان اظهار کرد: غيبت اين بازيکنان در تمرين اول با هماهنگي من بوده و تمرينات‌مان را با ترکيبي از بازيکنان اصلي و جوان آغاز کرديم تا در ادامه بازيکنان اصلي ديگر نيز به جمع‌مان ملحق شوند. 
سرمربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه مسعود شجاعي، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفي با هماهنگي هاي انجام شده، سه روز ديرتر از بقيه به تمرينات ملحق مي‌شوند، ادامه داد: طبيعتاً بقيه بازيکناني که تحت قرارداد باشگاه هستند، بايد در تمرينات حاضر شوند تا آمادگي تيم يکدست باشد.
وي امکانات اين باشگاه را بسيار خوب توصيف کرد و گفت: امروز بازديدي از اماکن مختلف باشگاه تراکتور داشتم و از ديدن اين همه امکانات در يک باشگاه خصوصي خوشحال شدم؛ باشگاه تراکتور تمامي سخت‌افزارهاي يک باشگاه حرفه‌اي را دارد.
منصوريان درمورد وضعيت تيم در نقل و انتقالات نيز گفت: ما بازيکنان بسيار خوبي داريم و امسال هم هدف اول‌مان حفظ شاکله اصلي تيم است. 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان شرقي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر آذربايجان شرقي در تلگرام :
t.me/joinchat/AAAAAEKyqyHIYXfblD-xfQ

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today