logo

روند کند یارگیری در تیم آلومینیوم اراک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روند کند یارگیری در تیم آلومینیوم اراک

ورزش 3/ روند يارگيري در تيم آلومينيوم اراک کند پيش مي رود و شايد هم اگر توافقاتي حاصل شده باشد باشگاه در حال حاضر مايل به افشاي آن نيست. 

در حالي که مس رفسنجان ديگر تيم صعود کننده از دسته اول به ليگ برتر از خريدهاي خود رونمايي کرده است از آلومينيوم اراک خبر مي رسد اين باشگاه در جذب بازيکنان تاثيرگذار فصل گذشته اش هم به موفقيتي دست پيدا نکرده است. بدون شک ادامه اين روند براي آلومينيوم که قرار است اولين فصل حضور در ليگ برتر را تجربه کند اتفاق خوشايندي نيست به خصوص که هنوز در خصوص شروع تمرينات اين تيم هم خبري به گوش نرسيده است. 
بعد از جدايي سجاد بيرانوند از آلومينيوم و ملحق شدن به تيم بادران در حالي که صنعت نفت آبادان هم به او پيشنهاد بازي داده بود حالا خبر مي رسد محمد علي نژاد هم با آلومينيوم به توافق نرسيده است. مدافع و وينگر راست اين تيم که فصل گذشته در اين تيم 9 پاس گل داده بود و 3 گل هم زد. احتمالا ملحق شدن اين بازيکن همانند سجاد بيرانوند به تيم ديگر در روزهاي آتي رسانه اي مي شود. 
تنها بازيکني که حضورش در تيم آلومينيوم اراک مسجل شده است امير حسين يحيي زاده است؛ عملکرد خوب رسول خطيبي در تيم آلومينيوم و پايان دادن او به حسرت حضور اراکي ها در ليگ برتر موجب شده تا مردم استقبال خوبي از اين مربي جوان داشته باشند اما به نظر مي رسد باشگاه در جذب يارگيري تا به اين جاي کار موفق نبوده است و فعلا رسول خطيبي و مديران باشگاه اراکي نيز در اين باره اظهار نظر نمي کنند.



همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today