برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف 101 کیلو و 750 گرم تریاک در سربیشه

منبع
بروزرسانی
کشف 101 کیلو و 750 گرم تریاک در سربیشه

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي از کشف 101 کيلو و 750 ترياک در بازرسي از سواري پرايد در شهرستان سربيشه خبر داد.

سرهنگ ناصر فرشيد، فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان سربيشه هنگام کنترل محورهاي عبوري به يک سواري پرايد که با سرعت بالايي در حرکت بود، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ايست دادند.
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي بيان داشت: متهم با بي توجهي به ايست پليس از محل متواري شد که بلافاصله مأموران با اجراي طرح مهار خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ فرشيد با بيان اينکه مأموران در بازرسي از خودرو 101 کيلو و 750 گرم ترياک کشف کردند، بيان داشت: در ادامه عمليات يک سواري پژو که محموله مواد مخدر را اسکورت مي کرد شناسايي و توقيف شد و 2 سرنشين آن دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: مأموران در اين عمليات 2 خودرو توقيف و 3 متهم دستگير کردند که متهمان با تشکيل پرونده به مقام قضائي معرفي و روانه زندان شدند.
وي با بيان اينکه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود به شهروندان توصيه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومي، با مرکز فوريت هاي پليسي110تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان جنوبي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان جنوبي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKMM7H6Qgk9-pkB6w
آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today