برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تعطیلی بیمارستان ارتش خراسان شمالی، به نفع استان نیست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تعطیلی بیمارستان ارتش خراسان شمالی، به نفع استان نیست

ايسنا/ نماينده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي گفت: تصميمي که براي تعطيلي بيمارستان ارتش در خراسان شمالي گرفته شده، به نفع مردم استان نيست.

محمد وحيدي، نماينده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه پيگيري هاي لازم در خصوص عدم تعطيلي بيمارستان ارتش در استان انجام شده، افزود: در حال حاضر بيمارستان ارتش داراي ۵۰ تخت فعال، تجهيزات سونوگرافي، اتاق عمل و زايشگاه است که تعطيلي اين مرکز فشار مضاعفي را به ساير مراکز درماني وارد مي کند.
وي در رابطه با علت تعطيلي اين بيمارستان، بيان کرد: کاهش نيروهاي ارتش در استان و فرسوده شدن امکانات و تجهيزات بيمارستان از علت هاي تصميم بر تعطيلي بيمارستان ارتش است که تصميم نادرستي است.
وحيدي با اشاره به اينکه حفظ بيمارستان ارتش نيازمند پشتيباني استاني نيز بوده است، ادامه داد: ارتش در استان فعال است و نيروهاي ارتش نيازمند دريافت خدمات از بيمارستان مربوطه هستند و از طرفي خراسان شمالي از استان هاي حادثه خيز مانند سيل و زلزله است و در شرايط بحراني بيمارستان ارتش بسيار کمک کننده است.
نماينده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه در شرايط شيوع کرونا در استان و کشور، تعطيلي اين مرکز درماني عواقب خوشايندي به دنبال ندارد، اظهار کرد: ساختمان نيمه کاره اين بيمارستان با وجود تخصيص اعتبار از سفر مقام معظم رهبري به استان و همچنين سازمان برنامه و بودجه همچنان به صورت دست نخورده باقي مانده است.
وي تصريح کرد: پيگيري هاي لازم در جهت تقويت بيمارستان ارتش در استان انجام شده است و اميدواريم همکاري ها و مساعدت‌هاي لازم انجام شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today