برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طرح یارانه دستمزد به‌صورت پایلوت در استان ایلام اجرا می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
طرح یارانه دستمزد به‌صورت پایلوت در استان ایلام اجرا می‌شود

تسنيم/ مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام گفت: استان ايلام به عنوان يکي از ۶ استان پايلوت اجراي طرح يارانه دستمزد‌ کشور انتخاب شده است.

شکرالله شيرخاني، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام طرح يارانه دستمزد را از جمله طرح‌هاي حمايتي در حوزه حمايت از اشتغال در شرايط بحران و تحريم اقتصادي دانست و اظهار داشت: استان ايلام به‌عنوان يکي از 6 استان پايلوت اجراي طرح يارانه دستمزد‌ کشور انتخاب شده است.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام گفت: در طرح يارانه دستمزد بخشي از دستمزد نيروي کار به کارفرما پرداخت مي‌شود.
وي افزود: آن‌دسته از کارگاه‌هاي جديد که کد کارگاهي دريافت کرده باشند و افراد شغل اولي و زير 35 سال را به‌کارگيري کنند مشمول بهره‌مندي از طرح يارانه دستمزد خواهند شد و مبلغ اين يارانه 30 درصد حقوق اداره کار است.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام استقبال کارگاه‌ها از اين طرح در استان ايلام را مورد اشاره قرار داد و افزود: 331 قرارداد در ايلام از مزاياي طرح يارانه دستمزد‌ برخوردار شده‌اند.
وي در ادامه پايلوت‌شدن استان ايلام براي اجراي طرح را يکي از موفقيت‌هاي استان ايلام دانست و گفت: پايلوت‌شدن استان ايلام، فرصت مناسبي است تا کارفرمايان و کارگاه‌هاي فعال از مزاياي طرح يارانه دستمزد برخوردار و به افزايش اشتغال در استان اهتمام ورزند.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام خاطرنشان کرد: اين طرح به اشتغال، برخورداري از يارانه 30 درصدي مبناي حقوق اداره کار براي کارفرمايان و براي جذب فارغ‌التحصيلان دانشگاهي  موثر و مدت بهره مندي کارفرمايان از اين طرح يک‌سال است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today