برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرپرست هیأت والیبال هرمزگان منصوب شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرپرست هیأت والیبال هرمزگان منصوب شد

ايسنا/ رئيس فدراسيون واليبال در اقدامي عجيب صبح امروز فريدون الهامي را از رياست هيات واليبال هرمزگان برکنار و در حکمي"عبدالرئوف بستگاني"را به عنوان سرپرست هيأت واليبال استان هرمزگان منصوب کرد.

صبح امروز طي مراسمي در غيبت مديرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، حکم سرپرستي عبدالرئوف بستگاني سرپرست جديد هيات واليبال استان هرمزگان با حضور معاونين اداره کل ورزش و جوانان به وي اعطا شد.
در متن حکم داورزني رئيس فدراسيون  واليبال جمهوري اسلامي به بستگاني آمده است:
به موجب اين حکم سرپرست هيات واليبال استان هرمزگان منصوب مي شويد مقتضي است برابر مقررات ظرف مدت ۳ ماه نسبت به برگزاري مجمع انتخابي اقدام مقتضي معمول فرماييد
اميد است با به‌کارگيري مساعي ارزشمند خويش و استفاده از همه ظرفيت‌هاي تخصصي استان در انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.
همچنين در پايان اين جلسه از زحمات و تلاش‌هاي فريدون الهامي در دوران تصدي مسئوليت هيات واليبال استان تشکر و قدرداني شد.
رئيس سابق هيأت واليبال استان هرمزگان افزود: صبح امروز با بنده تماس گرفتند که مديرکل ورزش و جوانان استان خواستار جلسه فوري با بنده شده است.
فريدون الهامي با اشاره به اينکه بي اطلاع به محل اداره کل ورزش و جوانان رفتم، تصريح کرد: به يکباره با جلسه توديع و معارفه رئيس هيات واليبال هرمزگان مواجه شدند که در اين جلسه به راحتي عذر بنده خواسته شد.
وي با بيان اينکه برکناري بنده تنها توسط مجمع انتخاباتي واليبال هرمزگان امکان‌پذير است، اضافه کرد: پس از پايان جلسه بارها به بنده اعلام شد که بگويم استعفا داده ام اما بنده چنين کاري نخواهم کرد.
الهامي گفت: تا زمان برگزاري مجمع انتخاباتي هيات واليبال هرمزگان تير سال ۱۴۰۱ کمتر از دو سال باقيمانده است و مشخص نيست اين اقدام به چه دليل بوده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today