برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تعطیلی آرامستان‌های دزفول؛ نماز جمعه برگزار نمی‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تعطیلی آرامستان‌های دزفول؛ نماز جمعه برگزار نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست فرمانداري ويژه دزفول از تعطيلي آرامستان‌هاي دزفول و لغو برگزاري نماز جمعه تا اطلاع ثانوي به دليل افزايش ابتلا به ويروس کرونا خبر داد.

علي فرهمندپور، سرپرست فرمانداري ويژه دزفول اضافه کرد: با توجه به اينکه اين شهرستان از نظر شيوع کرونا در وضعيت نارنجي و هشدار قرار دارد، با هماهنگي ستاد کرونا، آرامستان‌هاي دزفول از امروز پنجشنبه تعطيل هستند.
او با اشاره به استقرار نيرو‌هاي انتظامي در اطراف آرامستان ها، افزود: از مردم تقاضا داريم براي حفظ سلامت خود و ديگران از حضور در اين مکان‌ها پرهيز کنند.
فرهمندپور با بيان اينکه مطابق هماهنگي با امام جمعه دزفول، اين هفته آيين نماز جمعه در شهرستان برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: بحران کرونا در خوزستان و دزفول جدي است و هر لحظه ممکن است وضعيت شهرستان قرمز شود، به همين دليل انتظار داريم شهروندان به منظور پيشگيري از وقوع يک بحران سهمگين‌تر، اهتمام ويژه‌اي نسبت به رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي داشته باشند و از تردد‌هاي غيرضروري در اماکن شلوغ و پاساژها، برگزاري دورهمي‌هاي خانوادگي، مراسم ختم و عروسي و تولد خودداري کرده و حتما از ماسک استفاده کنند، چراکه رعايت اصول بهداشتي بهترين و موثرترين راه براي مصون ماندن از ويروس کرونا محسوب مي‌شود.


 
 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today