برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه مرغ منجمد تنظیم بازار در استان کرمانشاه آغاز شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
عرضه مرغ منجمد تنظیم بازار در استان کرمانشاه آغاز شد

تسنيم/ مديرکل پشتيباني امور دام استان کرمانشاه گفت: عرضه مرغ منجمد تنظيم بازار با قيمت هر کيلو ۱۵ هزار تومان در استان کرمانشاه آغاز شد.

اسماعيل پرويزي‌فر، مديرکل پشتيباني امور دام استان کرمانشاه با اشاره به افزايش قيمت مرغ در چند روز گذشته اظهار داشت: در راستاي تنظيم بازار و حمايت از مصرف‌کنندگان به ويژه اقشار آسيب‌پذير از امروز به صورت گسترده در شهر کرمانشاه و شهرستان‌هاي ديگر به توزيع مرغ منجمد اقدام مي‌شود.
مديرکل پشتيباني امور دام استان کرمانشاه عنوان کرد: هر کيلو مرغ منجمد براي مصرف‌کننده نهايي 15 هزار تومان است و توزيع تا زمان رسيدن بازار به تعادل ادامه دارد. وضعيت ذخاير شرکت بسيار مناسب است و براساس تصميم ستاد تنظيم بازار گروه‌هاي هدفي براي مرغ منجمد تنظيم بازار در نظر گرفته شده است.
وي افزود: مددجويان کميته امداد و بهزيستي، تعاوني‌هاي کارگري، کارمندي و نيروهاي مسلح، فروشگاه‌هاي منتخب و بزرگ با تمرکز بر مناطق حاشيه شهر از گروه‌هاي هدف هستند.
پرويزي‌فر با بيان اينکه مراکز عرضه بايد پلاکارد نصب کنند بيان کرد: مقرر شده نظارت قوي از سوي بازرسان صنعت و معدن از اين مراکز انجام شود که با قيمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد و در چند روز آينده آدرس مکان‌هاي عرضه اطلاع‌رساني مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today