برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آژیر قرمز تعداد مبتلایان کرونا در زنجان به صدا درآمد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آژیر قرمز تعداد مبتلایان کرونا در زنجان به صدا درآمد

ايسنا/ طبق آمار، در استان زنجان طي ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ مورد مثبت بستري و ۲۵۳ مورد مثبت سرپايي از لحاظ آزمايشگاهي و فوت ۵ بيمار کرونايي ثبت شد.

بر اساس آخرين اخبار، استان زنجان به لحاظ شيوع بيماري کرونا در وضعيت قرمز و در موج سوم قرار دارد که نيازمند رعايت جدي پروتکل‌هاي بهداشتي، فاصله‌گذاري اجتماعي و نيز استفاده از ماسک است.
در خصوص وضعيت مبتلايان ويروس کرونا در استان زنجان طي ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ مورد مثبت بستري و ۲۵۳ مورد مثبت سرپايي ابتلا به بيماري کرونا از لحاظ آزمايشگاهي به ثبت رسيده است.
همچنين طي ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان، ۲۵۳ مورد مثبت ابتلا به بيماري کرونا به‌صورت سرپايي شناسايي شده که در حال حاضر ۱۸ هزار و ۲۳۷ مورد مثبت سرپايي براساس يافته‌هاي آزمايشگاهي مبتلا به بيماري کرونا هستند.
از ابتداي شيوع بيماري کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بيماري کرونا براساس يافته‌هاي آزمايشگاهي در استان زنجان ۲۲ هزار و ۵۴۰ مورد بوده است.
در حال حاضر ۴۷۹ بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي زنجان بستري هستند که موارد مثبت بستري امروز ۳۰ مورد بوده و از ابتداي شيوع کرونا تاکنون مجموع بيماران کرونايي بستري در استان به ۱۲ هزار و ۹۰۹ نفر رسيده و موارد مثبت بستري بر اساس يافته‌هاي آزمايشگاهي ۴۳۰۳ مورد بوده است.
متاسفانه طي ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بيمار مبتلا به کرونا در اين استان، جان خود را از دست داده‌اند.
گفتني است؛ از ابتداي شيوع کرونا تاکنون مجموع بيماران فوت شده در استان زنجان به ۶۰۰ نفر رسيده است.
قابل ذکر است؛ از ابتداي شيوع کرونا تاکنون در استان زنجان، مجموع بيماران بهبوديافته و ترخيص شده نيز ۳۴۸۷ مورد گزارش شده است.
 
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان زنجان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر زنجان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKRJMt23Y-gW3YJTQ
آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today