برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موسی خلیلی شهردار جدید نکا شد

منبع
خبرگزاري دانا
بروزرسانی
موسی خلیلی شهردار جدید نکا شد

خبرگزاري دانا/ شوراي اسلامي شهر نکا که پس از عزل سيدمهدي احمدي، موسي خليلي را به عنوان سرپرست شهرداري نکا برگزيده بود با تأييد انتخاب خود به ادامه فعاليت خليلي اين بار به عنوان شهردار جديد نکا رأي داد تا بيش از پيش عزم خود براي ساماندهي امور بر زمين مانده شهر در کوتاه‌ترين زمان ممکن را نمايش دهد.

حدود دو هفته قبل بود که با تأييد عزل سيدمهدي احمدي از سمت شهردار نکا از سوي کميته انطباق اين شهرستان، شوراي اسلامي نکا به سرعت با تشکيل جلسه فوق‌العاده در فاصله زماني 24 ساعت موسي خليلي را به عنوان سرپرست جديد اين نهاد مهم مديريت شهري برگزيد.
گمانه‌زني‌هاي فراواني به منظور معرفي گزينه‌هاي مطلوب براي بر عهده گرفتن مسئوليت شهرداري نکا مطرح بود و افراد دور و نزديکي براي تصدي اين منصب مطرح مي‌شدند تا شانس خود را براي شهردار شدن امتحان کرده ‌باشند.
البته در اين مديت فضاي رسانه‌اي سنگيني نيز از سوي رسانه‌هاي استان با همکاري شبکه‌هاي اجتماعي در حمايت از شهردار سابق نکا در سطح اين شهر در راستاي فشار هرچه بيشتر بر شورا وجو داشت تا جايي که گمانه‌زني‌ها از شکستن رأي شوراي شهر و حتي کميته انطباق استان وجود داشت تا احمدي به هر نحوي دوباره بر صندلي رياست بنشيند.
اما با همه اين تفاسير در جلسه امروز بعدازظهر شوراي اسلامي شهر نکا که به صورت علني برگزار شد اکثريت کامل هر هفت نفر اعضا بر نظر قبلي خود که خليلي را براي سرپرستي برگزيده بود، مهر تأييد زده و به صورت رسمي وي را به عنوان شهردار جديد نکا برگزيدند.
اعضاي شورا در اين جلسه انتخاب شهردار از بدنه شهرداري باوجود گزينه‌هاي متعدد بيروني را اصلي‌ترين اولويت خود براي انتخاب خليلي دانسته و تخصص، سابقه، جواني و سکونت را از ديگر دلايل انتخاب وي به عنوان شهردار نکا از سوي اعضاي شوراي شهر نکا اعلام شد.
به نظر مي‌رسد شوراي اسلامي شهر نکا باوجود همه انتقادات و فشارهايي که در اين مدت بر خود ديده در تلاش است تا در ماه‌هاي باقي‌مانده تا پايان عمر کاري اين دوره هرچه سريعتر شهر را از وضعيت رکود پروژه‌هاي شهري که چند سالي است گرفتار آن شده خارج سازد.
اميد است اين اتفاق آرا براي انتخاب جوانترين شهردار ادوار شهر نکا حداقل تا پايان عمر اين شورا به همين صورت و با حمايت کامل از منتخب خود ادامه يابد چراکه اين چند ماه نيز اگر بنابر کار و خدمت باشد خود شامل چند 100 روز مي‌شود و مي‌توان کارهاي بسياري را صورت داد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مازندران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر مازندران در تلگرام :
http://T.me/joinchat/AAAAAECg77_wr3btFfTRpQ
آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today