برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۲۹ مرکز نیکوکاری در استان گلستان راه‌ اندازی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۲۲۹ مرکز نیکوکاری در استان گلستان راه‌ اندازی شد

تسنيم/ مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) گلستان گفت: تا کنون ۲۲۹ مرکز نيکوکاري در استان براي جمع‌آوري کمک‌هاي خيران و کمک بيشتر به نيازمندان راه‌اندازي شد.

عيسي بابايي مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) گلستان عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز جديد نيکوکاري ابرار اتاق بازرگاني استان گلستان اظهار داشت: کميته امداد تاکنون 228 مرکز نيکوکاري را در استان افتتاح کرده و با راه‌اندازي اين مرکز به همت فعالان اقتصادي تعداد کل آن به 229 مي‌رسد.
وي به ارائه آماري از کمک‌هاي مراکز نيکوکاري استان پرداخت و گفت: در 6 ماه نخست امسال، بيش از 46 ميليارد ريال توسط مراکز نيکوکاري به کميته امداد، کمک‌رساني و با اين مبلغ بخشي از نيازهاي افراد تحت پوشش برطرف شد.
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان با تقدير از کمک‌هاي مادي و غيرمادي اتاق بازرگاني در زمان سيل و شيوع ويروس کرونا بيان داشت: اتاق بازرگاني در زمان سيل سال گذشته خدمات بسياري داشتند از جمله ساخت 50 واحد مسکوني در گميشان، 15 واحد مسکوني در روستاي قلعه قافه مينودشت، يک مدرسه در گميشان، زمين چمن ورزشي، طبخ و توزيع روزانه 20 هزار پرس غذاي گرم به مدت 80 روز و اعطاي تمامي امکانات لجستيکي در دوران سيل بخشي از کمک هاي فعالان اقتصادي استان بود.
بابايي به حمايت‌هاي اين مراکز از نيازمندان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: هم اکنون که در دوره شيوع کرونا هستيم، اين مراکز 40 دستگاه تنفسي به ارزش 8 ميليارد تومان در اختيار بيمارستان‌ها قرار دادند، صدها هزار ماسک و 50 هزار سبد غذايي تهيه و توزيع کردند.
وي ادامه داد: همچنين 200 دانش آموز کم بضاعت نيز مورد حمايت مراکز نيکوکاري قرار گرفتند و قرار است تمامي بيماران دياليزي به طور مرتب مستمري ماهيانه دريافت کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان گلستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر گلستان در تلگرام :
t.me/joinchat/AAAAAERANZ25YggdlHRFUg

آخرين خبر گلستان در اينستاگرام :
Instagram.com/golestan_today