برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وزش باد همراه با گرد و خاک محلی در کرمانشاه

منبع
فارس
بروزرسانی
وزش باد همراه با گرد و خاک محلی در کرمانشاه

فارس/ کارشناس اداره کل هواشناسي استان کرمانشاه گفت: وزش باد در ساعاتي از وقت امروز به‌ويژه در نواحي غربي استان نسبتا شديد است که اين وضعيت در پاره‌اي از نقاط احتمالا با گرد و خاک محلي هم همراه مي‌شود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره کل هواشناسي استان کرمانشاه امروز در خصوص آخرين وضعيت آب و هواي استان، اظهار داشت: براساس آخرين تحليل‌هاي نقشه‌هاي هواشناسي، هواي استان کمان‌کان تا اواسط هفته آينده صاف تا قسمتي ابري است و در بعضي از ساعات وزش باد و افزايش پوشش ابر را براي سطح استان پيش‌بيني مي‌کنيم.
وي ادامه داد: وزش باد در ساعاتي از وقت امروز به‌ويژه در نواحي غربي استان نسبتا شديد است که اين وضعيت در پاره‌اي از نقاط احتمالا با گردو خاک محلي هم همراه مي‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسي استان کرمانشاه در رابطه با وضعيت دمايي، گفت: تا روز يکشنبه تغيير دماي خاصي را نخواهيم داشت، اما در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه هفته آينده به شکل نسبي شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهيم بود.
وي تصريح کرد: شرايط پايدار مستقر بر جو استان احتمالا باعث افزايش آلاينده‌هاي شهري در ساعات اوليه روز خواهد شد.
حق‌پرست دماي هواي کرمانشاه طي ۲۴ ساعت گذشته را بين حداقل چهار و حداکثر ۲۸ درجه سانتي‌گراد اعلام کرد و افزود: در اين بازده زماني قصرشيرين و سومار با بيشينه دماي ۳۵ درجه سانتي‌گراد گرم‌ترين نقاط استان و بخش حميل و شهرستان سنقر با کمينه دماي يک درجه سانتي‌گراد به عنوان سردترين نقاط استان گزارش و به ثبت رسيده‌اند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today