برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گروگان‌گیری نافرجام در اسفراین

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گروگان‌گیری نافرجام در اسفراین

ايرنا/ فرمانده انتظامي اسفراين گفت: تلاش يک شرور سابقه‌دار براي گروگان گرفتن ۲ شهروند، با حضور به‌موقع پليس ناکام مانده و اين شرور به هلاکت رسيد.  

سرهنگ مجيد يگانه پور فرمانده انتظامي اسفراين اظهار کرد: حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز ماموران اين فرماندهي قصد دستگيري يک فروشنده سابقه‌دار مواد مخدر صنعتي را داشتند که وي با مشاهده ماموران، با چاقو به سمت آنان حمله‌ور شد.
وي افزود: ماموران پليس ابتدا با دادن هشدار و سپس با استفاده از افشانه فلفل قصد وادار کردن وي به تسليم را داشتند که متهم به هشدار ماموران توجه نکرده و مجددا به آنها هجوم آورد و ماموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح، به قصد ترساندن متهم اقدام به تيراندازي هوايي کردند.
سرهنگ يگانه پور گفت: پس از تيراندازي پليس،  متهم اقدام به فرار کرده و در عين حال قصد داشت يک موتورسوار و يک راننده خودرو را به گروگان بگيرد که با اقدام ماموران پليس، اين شرور سابقه دار در هدف خود ناکام ماند.
فرمانده انتظامي اسفراين با بيان اينکه متهم در نهايت با پاي پياده از محل متواري شد، افزود: يکي از عوامل گشت انتظامي که به تعقيب وي پرداخته بود، به محض مشاهده متهم با اخطار مجدد و اعلام هشدار با رعايت قانون به کارگيري سلاح،  اقدام به تيراندازي هوايي کرد که متهم بدون توجه به اخطار مامور انتظامي به سوي وي حمله ور شد.
وي با بيان اينکه اين مامور انتظامي سپس اقدام به شليک گلوله به پاي متهم کرد، گفت: شرور سابقه دار با اصابت گلوله به پايش زمين گير و سپس توسط ماموران انتظامي دستگير شد.
يگانه پور افزود: ماموران بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و به جهت اينکه اين فرد زودتر به مراکز درماني منتقل شود به وسيله خودرو سازماني وي را به بيمارستان منتقل کردند.
فرمانده انتظامي اسفراين گفت: پس از انتقال متهم به بيمارستان و عليرغم اقدامات درماني انجام شده توسط کادر درماني، وي جان باخت.
وي افزود: در بازرسي بدني انجام شده از متهم ۴ گرم و ۷۰ سانت هروئين، ۶۰ سانت شيشه، يک عدد ترازوي توزين مواد و يک قبضه چاقو کشف و ضبط شد.

دستبند پليس بر دستان دزد اماکن خصوصي در بجنورد
جانشين فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري دزد اماکن خصوصي استان با ۱۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد و گفت: در پي چند مورد سرقت از اماکن خصوصي و محتويات داخل خودروها ماموران موفق به شناسايي فرد مورد نظر شده و با شناسايي محل اختفاي وي، در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
سرهنگ محمد غلامي با بيان اينکه در بازرسي از محل اختفاي اين فرد که پاتوق سارقان و معتادان متجاهر نيز بود، تعداد زيادي اموال سرقتي کشف و ضبط شد، افزود: در همين رابطه يک نفر مالخر نيز دستگير شد که در نهايت هر ۲ متهم بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today