برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تردد در جاده‌های خراسان شمالی ۳۲ درصد کاهش یافت

منبع
مهر
بروزرسانی
تردد در جاده‌های خراسان شمالی ۳۲ درصد کاهش یافت

مهر/ مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي گفت: ترددهاي خروجي از اين استان در نيمه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش يافته است.

جعفر شهامت، مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي اظهار کرد: ترددهاي خروجي از اين استان در نيمه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش يافته است.
وي بيان کرد: در نيمه نخست امسال بيش از ۳ ميليون و ۲۹۱ هزار تردد خروجي از استان ثبت شده است که اين رقم در مدت مشابه پارسال بيش از چهار ميليون و ۸۶۵ هزار تردد بوده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي علت کاهش تردد در جاده‌هاي استان را شيوع کرونا و تأثير آن بر مسافرت‌ها عنوان کرد.
شهامت همچنين از کاهش ۲۹ درصدي شمار ترددهاي ورودي به استان خبر داد و گفت: نيمه نخست سال جاري بيش از ۳ ميليون و ۳۳۰ هزار دستگاه خودرو وارد اين استان شده است که اين رقم در مدت مشابه پارسال بيش از ۴ ميليون و ۶۶۸ هزار دستگاه بوده است.
وي با اشاره به تلاش براي هوشمندسازي کنترل ترددهاي جاده‌اي در استان گفت: اکنون ۲۲ دستگاه دوربين نظارت تصويري و ۲۰ دستگاه دوربين ثبت تخلف سرعت فعال در سطح جاده‌هاي استان نصب شده است که تردد در جاده‌ها به وسيله اين تجهيزات رصد و کنترل مي‌شود.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي گفت: تردد وسايل نقليه عبوري از استان به وسيله ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده‌هاي استان مخابره مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today