logo

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و اصفهان

منبع
بروزرسانی
کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و اصفهان

ديار آفتاب/ جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي از دستگيري ۲ توزيع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۱۲۳ کيلوگرم ترياک در بازرسي از خودروي آنها در عمليات مشترک پليس استان با شهرستان فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

سرهنگ يوسف سپهوند، جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزي در پي دريافت خبري مبني بر اين که ۲ نفر از توزيع کنندگان حرفه اي مواد افيوني، مقاديري مواد مخدر از استان هاي جنوبي کشور خريداري و قصد دارند با يک دستگاه خودروي سواري آن را به مقصد استان هاي مرکزي کشور منتقل کنند، تحقيق در اين زمينه آغاز و با تأييد صحت خبر، نتيجه تحقيقات انجام شده در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.
وي اظهار کرد: پس از اتمام تحقيقات فني و هماهنگي با دستگاه قضائي، سرانجام مأموران پليس شهرستان "فولاد مبارکه اصفهان" مسير حرکت کاميون موصوف را شناسايي کرده و با انجام عملياتي مشترک با مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزي موفق به توقيف خودروي حامل مواد مخدردر سطح محورهاي مواصلاتي و دستگيري متهمان مورد نظر شدند.
جانشين فرماندهي انتظامي مرکزي با اشاره به کشف ۱۲۳ کيلوگرم ترياک در بازرسي از خودروي توقيفي افزود: متهمان دستگير شده در اين عمليات پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today