برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عکس/ سارق کفترباز در دام پلیس آبادان گرفتار شد

منبع
رکنا
بروزرسانی
عکس/ سارق کفترباز در دام پلیس آبادان گرفتار شد

رکنا/ جوان کفترباز که از منازل همسايه هايش در منطقه ذوالفقاري آبادان سرقت کرده بود دستگير شد.

در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل طي يک هفته در خيابان ذوالفقار 41 منطقه ذوالفقاري آبادان موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين به صورت ويژه در دستور کار مأمورين دايره مبارزه باسرقت پليس آگاهي آبادان قرار گرفت. 
مأمورين با استفاده از منابع اطلاعاتي، مخبرين و همچنين بازبيني دوربين هاي مداربسته متوجه شدند سرقت ها توسط فردي سابقه دار و کفترباز که ساکن خيابان ذوالفقار41 است صورت گرفته است.
در همين راستا مأمورين دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي آبادان ساعت 6 صبح روز پنجشنبه اول آبان ضمن هماهنگي با مقام قضايي جهت دستگيري متهم اقدام کردند.
متهم که در آن وقت صبح روي پشت بام در حال کفترپراني بود به محض رويت مامورين از روي پشت بام به پايين پرت و بلافاصله دستگير شد. او با سنگ به مامور حمله ور شد و مامور به صورت جزئي مصدوم شد.
با سر و صداي متهم خانواده اش از خواب بيدار شده و به کمک او آمدند و اقدام به سنگ پراني به سمت مامورين کردند که با هوشياري مأمورين متهم دستگير و به پليس آگاهي آبادان تحول داده شد.
در بازرسي از مخفيگاه متهم نيز لوازم سرقتي متعلق به مالباختگان کشف شد.
گفتني است؛ تمامي اهالي خيابان ذوالفقار 41 که از سرقت ها و مردم آزاري متهم خسته شده بودند براي دستگيري متهم به کمک مامورين آمدند.
متهم در بازجويي هاي پليس به چندين فقره سرقت منزل از همسايگانش اعتراف کرد.
او با بيان اينکه در يک هفته اخير از راه پشت بام منزل خود از منزل 3 نفر از همسايگان سرقت کرده است، گفت به بهانه کفتربازي منازل همسايگان را چک مي کرده و زمانيکه از خالي بودن خانه ها اطمينان پيدا مي کرده است وارد منازل شده و اقدام به سرقت منزل کرده است.
متهم پس از تشکيل پرونده به مقام قضايي تحويل داده شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today