برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

3 معلم ایذه‌ای بر اثر کرونا جان باختند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
3 معلم ایذه‌ای بر اثر کرونا جان باختند

ايرنا/ مدير آموزش و پرورش ايذه گفت: تاکنون سه معلم ايذه‌اي بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۲ نفر آنها معلم بازنشسته بودند.

حسين آقاملاپور، مدير آموزش و پرورش ايذه در اين باره اظهار کرد: سيدخدارحم موسوي و فرهاد نوروزي از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش ايذه بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. همچنين محمد نيازپور معلم‌ آموزش و پرورش عشاير اين شهرستان بر اثر کرونا در گذشت.
وي با بيان اينکه ابتلاي اين عزيزان به کرونا و در گذشت آنها ارتباطي با مدارس نداشته ‌است گفت: از بين آنان فقط محمد نيازپور هنوز شاغل بود که وي نيز در استان اصفهان و پيش از بازگشايي مدارس به کرونا مبتلا شده بود و هفته گذشته در بيمارستان رازي اهواز درگذشت.
مدير آموزش و پرورش ايذه با اشاره به ابتلاي ۲۰ معلم ديگر اين شهرستان به ويروس کرونا تصريح کرد: اين معلمان دوران بيماري را سپري کرده و اکنون سالم و سلامت هستند.
وي آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان ايذه را سه نفر عنوان کرد و افزود: اين دانش‌آموزان اهل روستاي چهار تنگ بودند و خارج از محيط مدرسه و به همراه خانواده به اين ويروس مبتلا شده بودند.


 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today