برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اجرای طرح "آمران سلامت" در استان اردبیل آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اجرای طرح "آمران سلامت" در استان اردبیل آغاز شد

ايرنا/ مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل از اجراي طرح آمران سلامت با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعيت هلال احمر شعب استان همزمان با سراسر کشور از پنجم تا ۱۵ آبان با شعار" جامعه را به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي دعوت مي‌کنيم" خبر داد.

رامين معبودي، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل اظهار کرد: براي تحقق خواسته مقام معظم رهبري در مسير کاهش ابتلا به کرونا و رعايت موارد پيشگيري در اولويت برنامه‌هاي هلال احمر استان قرار گرفته است.
او گفت: در طرح آمران سلامت با برپايي ايستگاه‌هاي ثابت و سيار در مناطق پرتردد و ميادين اصلي شهرها در اماکني مانند پاساژها ، بازارها و اعضاي جوانان و داوطلب جمعيت هلال احمر حضور يافته و نسبت به آگاه‌سازي مردم براي قطع زنجيره انتقال و مقابله با ويروس کرونا اقدام مي‌کنند.
او با بيان اينکه در گذشته نيز جمعيت هلال احمر استان در زمينه پيشگيري و اطلاع‌رساني براي قطع زنجيره انتقال کرونا عملکرد قابل توجهي داشته است، ادامه داد: جمعيت هلال احمر استان در شعب با برپايي ۱۲ دستگاه چادر در اماکن پر تردد و با مشارکت تيم‌هاي سيار در قالب ۲ هزار و ۸۸۹ نفر روز از اعضا داوطلب و با حضور در ۴۵ هزار و ۸۰۰ اماکن پرتردد به ۱۲۰ هزار ۲۴۵ نفر بهره‌ور خدمات ارائه داده است.
معبودي گفت: در اين طرح توزيع ۳۳ هزار ۳۸۷ عدد بروشور، توليد محتواي اينفوگرافي بيش از ۱۰۰ مورد و بارگذاري محتواي آموزشي در شبکه‌هاي مجازي به تعداد ۶۸۷ مورد توسط جمعيت هلال احمر استان انجام گرفته است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today