برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین آمار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آخرین آمار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران/ طي ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲ بيمار با علائم مشکوک به کرونا ويروس در مراکز درماني استان چهارمحال و بختياري بستري شده اند.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد اظهار داشت: طي ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بيمار با علائم باليني مشکوک به ويروس کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۵۲ بيمار با علائم مشکوک به اين ويروس در مراکز درماني بستري شده اند.
او افزود: طي ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۲۲ مراجعه کننده بيمارستاني با علائم باليني مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
شيراني اضافه کرد: هم اکنون ۲۹۱ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۲۱۷ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تأييد بيماريشان هستند.
او ادامه داد: متاسفانه طي ۲۴ ساعت گذشته شش مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري ۳۹۳ نفر است.
شيراني گفت: هم اکنون ۳۷ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.
او افزود: يکي از ساده ترين، عملي‌ترين و موثرترين راه مقابله کرونا استفاده همگاني از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهميت قرار دارد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday