برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

27 راننده تاکسی تهران در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

منبع
رکنا
بروزرسانی
27 راننده تاکسی تهران در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

رکنا/ مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران با اشاره به اينکه 27 نفر از تاکسيرانان پايتخت به علت ابتلا به ويروس کوويد ـ 19 جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بيش از 20 هزار کاور جداکننده ميان رانندگان تاکسي توزيع شده است.

عليرضا قنادان، مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران، درباره توزيع ماسک و اقلام بهداشتي به رانندگان تاکسي اظهارداشت: اين موضوع در پايتخت در حال انجام است و رانندگان مي‌توانند جهت دريافت اقلام بهداشتي به دفاتر تاکسيراني مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.
وي درباره توزيع کاور يا قاب جداکننده براي تاکسي‌ها گفت: اين مسأله طي يک مرحله به صورت گسترده انجام گرفت و در حال حاضر توزيع مجدد آن آغاز شده است و رانندگان مي‌توانند از طريق سايت رفاه تاکسيرانان اين موضوع را مدنظر قرار دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران بيان داشت: اولويت براي توزيع کاورهاي جداکننده به تاکسي‌هاي اشتراکي يا تاکسي‌هاي فعال در مناطق پرتقاضا است همچنين رانندگاني که داراي بيماري‌هاي زمينه‌اي هستند در اولويت قرار دارند.
قنادان گفت: تا کنون بيش از 20 هزار کاور جداکننده ميان رانندگان تاکسي توزيع شده و برخي از رانندگان هم خودشان اين کاورها را از بازار آزاد تهيه کرده‌آند.
وي درباره آمار فوت رانندگان تاکسي به دليل کرونا در پايتخت گفت: ‌بر اساس آخرين گزارش‌ها متأسفانه 27 نفر از تاکسيرانان تهران به علت ابتلا به ويروس کوويد ـ 19 جان باخته‌اند

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran