logo

27 راننده تاکسی تهران در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

منبع
رکنا
بروزرسانی
27 راننده تاکسی تهران در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

رکنا/ مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران با اشاره به اينکه 27 نفر از تاکسيرانان پايتخت به علت ابتلا به ويروس کوويد ـ 19 جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بيش از 20 هزار کاور جداکننده ميان رانندگان تاکسي توزيع شده است.

عليرضا قنادان، مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران، درباره توزيع ماسک و اقلام بهداشتي به رانندگان تاکسي اظهارداشت: اين موضوع در پايتخت در حال انجام است و رانندگان مي‌توانند جهت دريافت اقلام بهداشتي به دفاتر تاکسيراني مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.
وي درباره توزيع کاور يا قاب جداکننده براي تاکسي‌ها گفت: اين مسأله طي يک مرحله به صورت گسترده انجام گرفت و در حال حاضر توزيع مجدد آن آغاز شده است و رانندگان مي‌توانند از طريق سايت رفاه تاکسيرانان اين موضوع را مدنظر قرار دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني تهران بيان داشت: اولويت براي توزيع کاورهاي جداکننده به تاکسي‌هاي اشتراکي يا تاکسي‌هاي فعال در مناطق پرتقاضا است همچنين رانندگاني که داراي بيماري‌هاي زمينه‌اي هستند در اولويت قرار دارند.
قنادان گفت: تا کنون بيش از 20 هزار کاور جداکننده ميان رانندگان تاکسي توزيع شده و برخي از رانندگان هم خودشان اين کاورها را از بازار آزاد تهيه کرده‌آند.
وي درباره آمار فوت رانندگان تاکسي به دليل کرونا در پايتخت گفت: ‌بر اساس آخرين گزارش‌ها متأسفانه 27 نفر از تاکسيرانان تهران به علت ابتلا به ويروس کوويد ـ 19 جان باخته‌اند

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran