logo

آمار نگران کننده کرونا در چهارمحال و بختیاری

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آمار نگران کننده کرونا در چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران/ آمار مبتلايان به کرونا ويروس در استان چهارمحال و بختياري روز به روز در حال افزايش است.

فريدون رحماني، معاون درمان دانشگاه علوم‌ پزشکي چهارمحال و بختياري گفت: براساس برآورد‌هاي انجام شده و طبق آمار روزانه از تعداد موارد بستري و فوتي ناشي از شيوع ويروس کرونا در استان، تعداد موارد تشخيص قطعي در تيرماه ۳۵۰ نفر، مردادماه ۴۲۹ نفر، شهريورماه ۵۷۰ نفر و مهرماه امسال‌ يک‌هزار و ۱۱۴ نفر بوده است.
او افزود: با ادامه همين روند و بدتر نشدن شرايط کنوني، اين آمار در آبان ماه به يک‌هزار و ۶۰۰ نفر، آذرماه به دو هزار و ۱۰۰ نفر، دي ماه به دو هزار و ۶۰۰ نفر، بهمن ماه سه هزار و ۱۱۴ نفر و اسفندماه امسال به سه هزار و ۶۰۰ نفر افزايش مي‌يابد.
رحماني اضافه کرد: به‌شرط دخالت نکردن در برنامه‌ريزي ها، تعداد فوتي‌هاي ناشي از شيوع ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري در نيمه دوم امسال به يک‌هزار و ۴۰۰ نفر افزايش پيدا مي‌کند.
او ادامه داد: اين در حالي است که تعداد افراد مشکوک به ويروس کرونا براي بستري در نيمه دوم امسال به ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزايش خواهد يافت.
رحماني تعطيلي کامل يک ماهه کشور را راهکار مناسبي براي قطع زنجيره انتقال و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا دانست و افزود: در اين صورت مي‌توان شاهد فروکش کردن بيماري کوويد ۱۹ در ماه‌هاي بهمن و اسفند و تبديل از وضعيت قرمز به نارنجي و زرد بود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday