برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شد

ايرنا/ مديرعامل جمعيت هلال احمر لرستان گفت: ۵۰ پايگاه طرح آمران سلامت اين جمعيت با هدف آگاه‌سازي مردم و کاهش ابتلاي جامعه به ويروس کرونا داير شده است.

صارم رضايي، مديرعامل جمعيت هلال احمر لرستان روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: طرح‌ ‎آمران سلامت در پي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر استفاده از ظرفيت دستگاه‌هاي متولي و تعامل آنان جهت مقابله با ‎شيوع بيشتر ويروس کرونا ‌و همچنين دستور رييس جمعيت مبني بر استفاده از نيروهاي داوطلب جوانان و امدادگران علاقه‌مند با هدف دعوت مردم به ‎رعايت هر چه بيشتر پروتکل‌هاي بهداشتي در حال اجرا است.
وي گفت: نيروهاي فعال در طرح آمران سلامت جهت توسعه آموزش هاي همگاني، ترويج فرهنگ پيشگيري از بيماري بر مبناي جلب مشارکت مدني، و حمايت بهداشتي، درماني از قشر آسيب پذيرجامعه در مواجه با ويروس کرونا همکاري مي کنند.
وي افزود: در هر پايگاه طرح آمران سلامت سه نفر از اعضاي جوانان و داوطلبان حضور خواهند داشت که علاوه بر ارائه آموزش و ارتقاي آگاهي مردم در خصوص کرونا، به عابريني که پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نمي کنند تذکر مي دهند.
رضايي گفت: باتوجه به اهميت استفاده ماسک در پيشگيري از شيوع کرونا، در طرح آمران سلامت ماسک به افرادي که فاقد آن هستند اهدا مي شود.

طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور تا پانزدهم آبان ماه اجرا خواهد شد که در اين طرح بيش از ۱۳ هزار نفر از اعضاي جوان و داوطلب هلال احمر در چهار هزار و ۳۰۰ پايگاه فعاليت خواهند داشت.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان لرستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر لرستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAER79gyRIBxjXujBsw
آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_today