برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تمهیدات رفع کمبود روغن خوراکی در اراک اندیشیده شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تمهیدات رفع کمبود روغن خوراکی در اراک اندیشیده شد

ايرنا/ رئيس اتحاديه خوارو بار و لبنيات اراک گفت: تمهيدات اجرايي به‌منظور رفع کمبود روغن خوراکي جامد و مايع در بازار اراک انديشيده شده و تا آخر هفته جاري با تامين مواد اوليه واحدهاي توليدي، گره از اين مشکل گشوده مي‌شود.

حسين عباسي، رئيس اتحاديه خوارو بار و لبنيات اراک در اين باره اظهار کرد: کمبود مواد اوليه براي توليد و بسته‌بندي روغن خوراکي در واحدهاي اراک عامل اساسي اختلال در بازار عرضه اين محصول خوراکي در بازار است و اين معضل به‌دليل برخي مسايل در گمرک به وجود آمده است.
وي اظهار داشت: با هماهنگي اعمال شده مواد اوليه توليد و بسته‌بندي روغن از گمرک بارگيري شده و تا آخر هفته مشکل کمبود روغن دربازار حل خواهد شد.
رئيس اتحاديه خوارو بار و لبنيات اراک گفت: برخي واحدهاي توليدي روغن خوراکي نيز به علت نبود مواد اوليه تعطيل شده‌اند که با تامين مواد اوليه بازگشت به توليد در اين واحدها آغاز خواهد شد.
عباسي افزود: بازار سياه و افزايش قيمت روغن خوراکي که يک هفته اخير در بازار براي اين ماده خوراکي پرمصرف رخ داده به زودي با تامين مواد اوليه و نظارت اصولي در اراک شکسته مي‌شود.
وي اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت براي اين مهم برنامه‌ريزي دارد و همه تلاش به‌کار گرفته مي‌شود تا از ايجاد تورم و کمبود مجدد روغن خوراکي براي مصرف‌کنندگان کاسته شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today