برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بخشش زندانی محکوم به قصاص نفس در بوشهر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بخشش زندانی محکوم به قصاص نفس در بوشهر

ايسنا/ روابط عمومي مرکز توسعه حل اختلاف کشور از اخذ رضايت براي يک محکوم به قصاص نفس در زندان مرکزي بوشهر خبر داد.

مرکز توسعه حل اختلاف کشور اعلام کرد:
با پيگيري و تلاش وافر اعضاي شعبه ۱۴ شوراي حل اختلاف مستقر در زندان مرکزي بوشهر رضايت يکي از محکومين به قصاص نفس در زندان مرکزي بوشهر اخذ شد.
زنداني م.د از ارديبهشت سال ۹۶ به جرم قتل عمد، به قصاص نفس محکوم و در زندان مرکزي بوشهر تحمل حبس مي‌کرد که با وساطت و پيگيري‌هاي اعضاي شعبه ۱۴ شوراي حل اختلاف مستقر در زندان مرکزي بوشهر،‌ با حضور اولياي دم در زندان و ارائه راهنمايي‌هاي لازم؛ سرانجام گذشت و رضايت ايشان اعلام و مراتب براي سير مراحل قانوني و قضايي انجام شد.
اوستاد، رئيس اداره زندان مرکزي و شعبه ۱۴ شوراي حل اختلاف بوشهر در اين خصوص گفت: يکي از اساسي‌ترين ارزش‌ها و مکارم اخلاقي در زندگي اجتماعي و روابط انسان‌ها گذشت از خطاي ديگران و پذيرش عذر آنان است.
وي افزود: اين ويژگي مي‌تواند دشمني‌ها را ريشه کن کند و محبت‌، دوستي و اتحاد در پي داشته باشد زيرا آدميان در روابط اجتماعي در تعامل با يکديگر قطعا دچار اشتباه و حتي ظلم نسبت به همنوعان خود مي شوند، بنابراين به منظور صيانت از استحکام روابط في مابين، عذرخواهي‌ها را پذيرا باشيم.
رئيس زندان بوشهر و شعبه ۱۴ شوراي حل اختلاف بوشهر گفت: خوشبختانه از دي ماه سال ۹۸ تاکنون با همت و توان مضاعف و با پيگيري‌هاي انجام شده، ۱۳ پرونده قصاص نفس با گذشت اولياي دم مختومه شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday