برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری سارقان زورگیر در کرج

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دستگیری سارقان زورگیر در کرج

آخرين خبر/ فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: سارقاني که با شيوه زورگيري اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش يکي از شهروندان کرده بودند، در کمتر از 2 ساعت دستگير شدند. 

سرهنگ محمد معظمي گودرزي فرمانده انتظامي شهرستان کرج اظهار داشت: در پي تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 و اعلام يک فقره سرقت به روش زورگيري در سطح حوزه کلانتري 30 اسلام آباد؛ موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با حضور ماموران در محل سرقت و آغاز تحقيق در اين زمينه مشخص شد که فردي در حين عبور از خيابان در حال صحبت با موبايل خود بوده که 2 نفر به وسيله يک دستگاه موتور سيکلت سمت وي آمده و با تهديد سلاح سرد نسبت به سرقت موبايل وي اقدام کرده و به سرعت از محل متواري شده اند.
سرهنگ معظمي گودرزي ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدامات پليسي خود را آغاز و با انجام تحقيقات ميداني موفق به شناسايي يکي از سارقان شده و با بررسي سوابق وي کاشف به عمل آمد نامبرده از سارقان سابقه دار و حرفه اي منطقه استحفاظي است.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: در ادامه ماموران با گشت زني هدفمند در نقاط جرم خيز، متهم و همدستش را سوار بر يک دستگاه موتور سيکلت مشاهده و در يک عمليات غافلگيرانه در کمتر از 2 ساعت پس از سرقت، آن ها را دستگير کردند.
وي بيان داشت: در بازرسي از سارقان تعداد 2 قبضه سلاح سرد و مقداري مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان خاطرنشان کرد: در اين خصوص پرونده تشکيل و براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان ارسال شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره