برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند ۱۹ نفره سارقان به عنف با ۳۰ فقره سرقت در هرمزگان

منبع
فارس
بروزرسانی
انهدام باند ۱۹ نفره سارقان به عنف با ۳۰ فقره سرقت در هرمزگان

فارس/ رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي هرمزگان از کشف 30 فقره سرقت به عنف و دستگيري 17 سارق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

عبدالمجيد کرمي، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي هرمزگان اظهار داشت: در پي اعلام وقوع چندين فقره انواع سرقت به عنف طلاجات و خودرو در سطح شهر بندر عباس، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: در اين رابطه که متهمان با استفاده از 3 دستگاه خودرو با قدرت و تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت مي‌کردند، با تلاش کارآگاهان و اقدامات فني و اطلاعاتي 2 نفر ازمتهمان در شهرستان سيريک شناسايي و دستگير که جهت تکميل تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند.
سرهنگ کرمي بيان کرد: متهمان در تحقيقات پليسي و پس از رويارويي با ادله موجود به ۹ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش 10 ميليارد ريال اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي هرمزگان ادامه داد: طي هماهنگي با مقام قضايي، در چندين عمليات غافلگيرانه با استفاده از شگردهاي پليسي در بندر عباس و مشهد 15نفر از ديگر متهمان پرونده دستگير و تلاش براي دستگيري 2 نفر از متهمان ديگر پرونده ادامه دارد.
وي خاطرنشان کرد: بر اساس سوابق پرونده‌هاي موجود و بازسازي صحنه‌هاي سرقت، بسياري از اموال مسروقه به مالباختگان تحويل و پرونده جهت سير مراحل قانوني به همراه متهمان تحويل مراجع قضايي شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today