برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعضای باند جاعلان اسناد ملکی در البرز دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعضای باند جاعلان اسناد ملکی در البرز دستگیر شدند

ايرنا/ فرمانده انتظامي البرز اعلام کرد: اعضاي يک باند که با جعل اسناد و فروش زمين و آپارتمان ديگران، ۲۵۰ ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند در شهرستان فرديس اين استان دستگير شدند.

سردار عباسعلي محمديان فرمانده انتظامي البرز اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر فعاليت فردي در امر جعل اسناد مالکيت در شهرستان فرديس بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
ماموران در بررسي هاي تکميلي مطلع شدند که نامبرده داراي سوابق کيفري متعدد در زمينه جعل اسناد ملکي استکه بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگي مقام قضايي نامبرده را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از محل زندگي وي تعداد زيادي اسناد ملکي، مهر برجسته دفتر خانه ها و ارگان هاي مختلف کشف شد.
 متهم پس از انتقال به پليس آگاهي به جرم خود مبني بر ۳۰ فقره کلاهبرداري از طعمه هاي خود از طريق جعل اسناد ملکي و فروش آپارتمان و زمين به ارزش ۲۵۰ ميليارد ريال با همدستي پنج نفر ديگر اعتراف کرد.
سردار محمديان افزود: ساير متهمان در چند عمليات جداگانه دستگير و براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان فرديس منتقل شدند.
وي خاطرنشان کرد: در اين زمينه تاکنون ۱۵ نفر مال باخته شناسايي شده اند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره