logo

اعمال محدودیت‌های کرونایی در بردسیر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اعمال محدودیت‌های کرونایی در بردسیر

باشگاه خبرنگاران/ فرماندار بردسير از اعمال محدوديت‌هاي کرونايي و تعطيلي اماکن و مشاغل غير ضروري در اين شهرستان خبرداد.

مجيد نجف پور، فرماندار بردسير با اشاره به وضعيت فوق بحراني اين شهرستان و قرار گرفتن نام بردسير در ليست ۴۳ شهرستان پرخطر کشور، گفت: در اين شهرستان با افزايش آمار مبتلايان به کرونا ويروس مواجه هستيم که بر طبق دستورالعمل ستاد ملي مبارزه با کرونا، محدوديت‌هايي براي برخي مشاغل و اماکن اجرا خواهد شد.
وي از تعطيلي مدارس، اماکن ورزشي، اماکن عمومي، مساجد، مهدکودک ها، صنوف غير ضروري، استخرها، کتابخانه ها، پاساژ‌ها و تفرجگاه‌ها خبرداد و افزود: اتاق اصناف موظف است نسبت به تعطيلي تمامي صنوف به غير از صنوف مربوط به مايحتاج مردم، اقدام کند.
نجف پور از بخشداران خواست: تمامي موارد مربوط به شهر در بخش‌ها نيز اعمال شود.
وي درخصوص دورکاري کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي نيز بيان کرد: کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي با اولويت افراد ريسک پذير و مسن و مادراني که فرزند زير 10 سال دارند، مي‌توانند از دور کاري به مدت دو هفته استفاده کنند.
نجف پور خواستار بازديد مستمر از ادارات و بانک‌ها از طريق تيم بازرسي فرمانداري شد و تمامي تجمعات را خلاف قانون اعلام کرد و گفت: نيروي انتظامي و دستگاه قضايي با مراسم عزا و يا عروسي که منجر به تجمع مي شوند برخورد قانوني مي کنند و شهروندان مي‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۳۷ تماس بگيرند تا ماموران بهداشت موضوع را پيگيري کنند.
فرماندار بردسير تصريح کرد: همچنين توزيع کالا و يا کودشيميايي بايد با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و با حضور مامور بهداشت انجام شود و کفن و دفن فوتي‌ها نيز با حداقل افراد و با حضور نماينده شهرداري صورت پذيرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmEAo3yl6Zm8Ow
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar