برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۶ هزار مترمربع از بستر رودخانه ولیان ساوجبلاغ آزاد سازی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳۶ هزار مترمربع از بستر رودخانه ولیان ساوجبلاغ آزاد سازی شد

ايرنا/ مدير امور آب شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازي حدود ۳۶ هزار مترمربع از تصرفات غيرمجاز واقع در حريم و بستر رودخانه وليان در بخش چندار اين شهرستان خبر داد.

محمد سليماني مدير امور آب شهرستان ساوجبلاغ افزود: با اخذ دستور قضايي و با همکاري يگان انتظامي اين اراضي از ساخت وسازهاي غير مجاز پاکسازي  شد.
وي ادامه داد: متصرفان غير مجاز اقدام به ساخت ويلا، ديوارکشي و محوطه سازي در حريم و بستر رودخانه ويلان شهرستان ساوجبلاغ کرده بودند که با حکم قضايي به حالت اوليه بازگردانده شد.
رييس امور آب شهرستان ساوجبلاغ تصريح کرد: افرادي که در نزديکي حريم و بستر رودخانه ها معامله ملکي انجام مي دهند  پيش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب شهرستان اخذ نمايند تا در آينده دچار ضرر و زيان نشوند.
وي گفت: مقابله با ساخت وساز غير مجاز در حريم وبستر رودخانه ها با حفظ حقوق بيت المال و ايجاد بستري امن براي عبور ايمن سيلاب و به حداقل رساندن خسارات ناشي از سيل براي مجاوران رودخانه است.
سليماني افزود: تجاوز به بستر و حريم رودخانه‌ها برمخاطراتسيل در زمان بارش ها خواهد افزود.
وي بيان داشت : اداره  امور آب شهرستان ساوجبلاغ در نقش حاکميتي خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هيچ گونه اغماضي برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.
شهرستان ساوجبلاغ با برخورداري از آب و هواي مناسب در اين سال ها آماج ساخت وسازهاي غير مجاز قرار گرفته که امسال با حکم قضايي تعداد زيادي از اين بناهاي غير مجاز تخريب و اراضي ملي و کشاورزي به حالت اوليه باز گردانده شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره