برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هندیجان در مرز فاجعه کرونایی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هندیجان در مرز فاجعه کرونایی

باشگاه خبرنگاران/ رئيس شبکه بهداشت و درمان هنديجان گفت: بستري جوانان مبتلا به کرونا در هنديجان به ميزان چشمگيري افزايش يافته و فاجعه جدي در راه است.

داود رئيسي، رئيس شبکه بهداشت و درمان هنديجان با اشاره به بي توجهي جوانان اين شهرستان نسبت به رعايت اصول بهداشتي گفت: بستري جوانان مبتلا به کرونا و بيماران بدحال در هنديجان به ميزان چشمگيري افزايش يافته و فاجعه جدي در راه است.
او افزود: زماني که کشور وارد پيک سوم بيماري کرونا شد، شهرستان هنديجان در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد، اما اين نگراني وجود داشت که با توجه به رعايت نکردن شيوه نامه‌هاي بهداشتي، موارد ابتلا بالاخره افزايش خواهد يافت و اکنون اتفاقي که از رخ دادن آن به شدت نگران بوديم به وقوع پيوست.
رئيسي با تاکيد بر اينکه بستري مبتلايان به کرونا و به ويژه جوانان به ميزان قابل توجهي افزايش نشان مي‌دهد، اظهار کرد: ادامه اين روند هنديجان را در وضعيت بسيار وحشتناکي قرار خواهد داد، چرا که ظرفيت بيمارستان شهداي اين شهرستان براي بستري موارد بدحال محدود است و بيش از اين نمي‌توان در برابر موج بيماران بدحال، خدمات مناسب ارائه داد.
وي بيان داشت: عليرغم تذکر‌هاي مکرر در مورد ناقل بودن بدون علامت جوانان و انتقال بيماري به خانواده‌هاي آنها، همچنان شاهد تجمعات شبانه جوانان در پارک‌ها و نقاط مختلف شهرستان هستيم، ضمن اينکه ورود مسافران براي خريد به بازار سبب به صدا درآمدن زنگ خطر تهديد سلامتي جامعه و مردم شده است.
رئيس شبکه بهداشت و درمان هنديجان ادامه داد: از مردم انتظار داريم بسيار جدي‌تر بر رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي اهتمام داشته باشند و از سفر‌هاي غيرضروري و شرکت در تجمعات و مراسم‌هاي ختم و عروسي خوداري کنند.


 
 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today