logo

سارق مسلح تحت تعقیب در میرجاوه به دام افتاد

منبع
رکنا
بروزرسانی
سارق مسلح تحت تعقیب در میرجاوه به دام افتاد

رکنا/ فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه از دستگيري يک سارق مسلح تحت تعقيب خبر داد.

حسن سرگزي، فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان و وقوع سرقت‌هاي مشابه در سطح شهرستان‌هاي همجوار موضوع شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار پليس آگاهي شهرستان خبر داد.
وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي در جريان تحقيقات تخصصي خود دريافتند که عاملان اين سرقت‌ها از شهرستان‌هاي مجاور وارد اين شهرستان شده و اقدام به سرقت مي‌کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه تصريح کرد: مأموران در پي فعال کردن ايست و بازرسي مقطعي در ورودي و خروجي و نقاط حساس شهرستان به يک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و قصد توقيف آن را داشتند که خودرو بدون توجه به ايست مأموران از محل متواري شد.
اين مقام انتظامي در ادامه گفت: سرانجام ماموران اين يگان در قالب اکيپ‌هاي مجهز از پليس اطلاعات و مواد مخدر و پليس آگاهي با رعايت تمامي جوانب موفق به دستگيري راننده خودرو شده و در بازرسي خودروي توقيفي تعداد دو قبضه سلاح کلاش با يک خشاب و ۱۲ تير جنگي و دو قبضه کلت کمري با مهمات مربوطه را کشف کردند.
سرگزي بيان کرد: متهم که پس از انتقال به پليس آگاهي چيزي براي کتمان نداشت به فعاليت بزهکارانه خود معترف شد و در ادامه تحقيقات به ۵۳ فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان و شهرستان‌هاي خاش و سراوان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان ميرجاوه بيان کرد: متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سيستان و بلوچستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKZUcFIniUcdLn0Lw
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today