برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بستری ۱۴۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بستری ۱۴۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه یزد

ايرنا/ سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي شهيدصدوقي يزد با بيان اينکه هم اکنون ۷۴۹ بيمار مشکوک به کرونا در بيمارستان هاي استان بستري هستند، گفت: از اين تعداد ۱۴۶ نفر به دليل شرايط حاد بحراني در بخش مراقبت‌هاي ويژه تحت درمان قرار دارند.

سيدابراهيم سلماني، سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي شهيدصدوقي يزد مجموع بيماران بستري در مراکز درماني استان را ۸۲۸ نفر بيان و اظهار کرد: همچنين ۷۹ بيمار مشکوک نيز در بخش اورژانس بيمارستان ها منتظر تعيين تکليف هستند.
وي اظهار داشت: هم استاني ها براي حفظ سلامتي خود و کمک به مهار و کنترل بيماري در خانه هاي خود بمانند و از رفت و آمدهاي خانوادگي جدا خودداري کنند.
همچنين احمد ترحمي جانشين رييس ستاد پيشگيري و مقابله با کرونا در يزد با اشاره به اعمال محدوديت هاي جديد در مورد کسب و کارها براي پيشگيري از شيوع اين ويروس، گفت: تمامي صنوف، مشاغل و رسته‌هاي شغلي به جز نانوايان و لبنياتي ها تا ۱۶ آبان ماه سال جاري مجاز به فعاليت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه عصر هستند.
با تصميم ستاد استاني مبارزه و پيشگيري از کرونا در سه روز گذشته تعدادي از صنوف اساسي و مورد نياز مردم داير و بقيه تعطيل شد و با احتساب تعطيلي  روز جمعه  در مجموع واحدهاي صنفي در هفته جاري چهار روز تعطيل شد و پليس راه استان هم براي پيشگيري از شيوع مجدد کرونا منع تردد به روستاهاي ييلاقي شهرستان هاي تفت و مهريز را برقرار کرد.
فعاليت بيشتر واحدها صنفي يزد با توجه به شرايط اقليمي منطقه از ۹ صبح آغاز مي شود و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد، مجموع واحدهاي صنفي استان ۵۰ هزار مورد اعلام شد.  

 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان يزد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر يزد در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEGzGLxClrDga39YQQ
آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today