برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرونا در مشگین‌شهر وارد وضعیت بحرانی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کرونا در مشگین‌شهر وارد وضعیت بحرانی شد

ايرنا/ مدير شبکه بهداشت و درمان مشگين‌شهر گفت: اين شهرستان در زمينه گسترده‌تر شدن بيماري کرونا از ۲ ماه پيش در حالت قرمز بوده و با افزايش روند بيماران مبتلا به کرونا وارد وضعيت بحران شده است.

حسين شريفي، مدير شبکه بهداشت و درمان مشگين‌شهر در اين زمينه اظهار داشت: در صورت ادامه روند فعلي تا پايان هفته آينده بيمارستان حضرت وليعصر(عج) از پذيرش بيماران کرونايي خودداري خواهد کرد.
وي گفت: در حال حاضر علاوه بر تکميل شدن ظرفيت بخش کرونا برخي از بخش‌هاي بيمارستان نيز به بيماران کرونايي اختصاص يافته است.
او تصريح کرد: شهروندان در مورد رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي بويژه استفاده از ماسک کوتاهي مي‌کنند و در حال حاضر درصد استفاده شهروندان از ماسک زير ۵۰ درصد است.
او افزود: در صورتي‌که درصد استفاده از ماسک به بالاي ۸۵ درصد نرسد به هيچ وجه زنجيره انساني اين بيماري قطع نخواهد شد.  
شريفي تصريح کرد: تا اطلاع ثانوي همچنان برگزاري هرگونه همايش و جلسات غيرضروري و مجالس و محافل دسته‌جمعي و مراسم ختم و عروسي در مساجد و رستوران‌ها و خانه‌هاي شخصي ممنوع بوده و تمام اماکن عمومي، تفريحي و گردشگري و مجتمع‌هاي آب درماني و سالن‌هاي ورزشي و قهوه‌خانه‌ها و واحدهاي صنفي تعطيل خواهد بود.
وي يادآور شد: مقرر شده ادارات و نهادهاي دولتي با بکارگيري نيمي از کارکنان خود فعاليت کنند و استفاده از ماسک، هم براي کارکنان ادارات و هم مراجعه‌کنندگان الزامي مي‌باشد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today