برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تداوم تعطیلی بازار الیگودرز تا ۱۲ آبان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تداوم تعطیلی بازار الیگودرز تا ۱۲ آبان

ايرنا/ فرماندار اليگودرز گفت: باتوجه به شرايط فوق حاد شيوع کرونا، بازار اين شهرستان تا پايان روز دوشنبه ۱۲ آبان تعطيل است و ادارات نيز با ۵۰ درصد ظرفيت فعال شده‌اند.

حميد کشکولي، فرماندار اليگودرز روز شنبه افزود: تعطيلي بازار و ادارات اليگودرز از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده بود که تعطيلي بازار تا دوشنبه هفته جاري ادامه دارد و ادارات، دانشگاه‌ها و دفاتر پيشخوان با ۵۰ درصد ظرفيت و بانک‌ها، ادارات خدمت‌رسان و مجموعه درماني با ظرفيت کامل فعاليت خواهند کرد.
فرماندار اليگودرز گفت: ۲ هزار و ۹۴۰ نفر تا چهارم آبان ماه در اين شهرستان به کرونا مبتلا شده و از اين تعداد ۹۴ نفر جان باخته‌اند که ۴۲ نفر زن و ۵۲ نفر مرد بوده‌اند.
کشکولي اظهار داشت: مشکلي از نظر تجهيزات پزشکي در شهرستان وجود ندارد و عامل اصلي شرايط فوق قرمز و حاد کرونا در اليگودرز برگزاري مراسم و تجمعات است که بر اين اساس با برپايي هرگونه مراسم عزا و عروسي به شدت برخورد مي‌شود و مجالس تشييع و ترحيم نيز نبايد با حضور بيش از ۱۵ نفر برگزار شود.
وي چاپ هرگونه اعلاميه ترحيم در چاپخانه‌ها و خدمات کامپيوتري و انتشار پيام تسليت در فضاي مجازي را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده اين امر توسط مراکز چاپ، پروانه آنها لغو خواهد شد.

چهار شهر دورود، اليگودرز، کوهدشت و پلدختر در لرستان شرايط فوق حاد شيوع کرونا دارند.
تاکنون ۴۰ هزار و ۲۹۳ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسايي شده که از اين تعداد ۸۰۳ نفر جان باخته اند و با توجه به وضعيت قرمز استان و فوق حاد برخي شهرها تمامي محدوديت هاي کرونايي استان تا ۱۶ آبان تمديد شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان لرستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر لرستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAER79gyRIBxjXujBsw
آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_today