برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انفجار و تخریب اتاقک نگهبانی بر سر کارگر جوان در شیراز

منبع
فارس
بروزرسانی
انفجار و تخریب اتاقک نگهبانی بر سر کارگر جوان در شیراز

فارس/ رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري شيراز از انفجار سيلندر ۱۱ کيلويي در يک اتاقک نگهباني در خيابان پزشکان شيراز خبر داد.

محمدهادي قانع، رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري شيراز در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ستاد فرماندهي آتش نشاني شيراز در ساعت ۳۱ : ۱۸ روز گذشته از يک مورد حادثه انفجار و ريزش آوار اتاقک نگهباني يک باغ در انتهاي خيابان پزشکان مطلع شد و آتش نشانان ايستگاه هاي ۲۰ و ۴ را به محل حادثه اعزام کرد.
وي افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که نشت گاز از يک سيلندر ۱۱ کيلويي در اتاقک نگهباني به مساحت ۵۵ مترمربع، منجر به انفجار لحظه اي و ريزش ساختمان شده بود.
قانع با بيان اينکه اطلاعات اوليه حاکي از محبوس شدن يک کارگر در زير آوار بود گفت: آتش نشانان به سرعت با استفاده از جک هاي هيدروليک و ست هاي بادي محل حادثه را تثبيت کرده و عمليات خود براي نجات و خروج اين کارگر را آغاز کردند و پس از مدتي بدن وي را از زير آوار  خاک و آهن در کمترين زمان  بيرون کشيدند.
رئيس سازمان آتش نشاني شيراز با اشاره به حضور عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه اظهار کرد: کارگر ۲۳ ساله به سرعت براي انتقال به مراکز درماني به عوامل اورژانس سپرده شد و تيم عملياتي پس از ايمني محل و کشيدن نوار هشداردهنده به عمليات خود پايان دادند.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online