برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیانیه‌ امام جمعه بندرعباس درباره تخریب سرپناه یک شهروند

منبع
فارس
بروزرسانی
بیانیه‌ امام جمعه بندرعباس درباره تخریب سرپناه یک شهروند

فارس/ نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بيانيه‌اي با محکوميت تخريب آلونک يک شهروند بندرعباسي آورده است: پيشگيري بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع بايد کرد.

حجت الاسلام محمد عبادي زاده نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بيانيه‌اي با محکوميت تخريب آلونک يک شهروند بندرعباسي آورده است: پيشگيري بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع بايد کرد.
در حادثه غم‌انگيزي که در تخريب آلونک يک خانم سرپرست خانواده در استان هرمزگان اتفاق افتاد و انعکاس آن در فضاي مجازي منجر به سوء استفاده معاندين در رسانه‌هاي بيگانه شد، موجبات تألم و تأثر اينجانب و مردم شريف گرديد.
اين حادثه بايد زنگ خطر و هشداري براي مسؤولان در نحوه مواجهه با چنين پديده‌هايي باشد، نوع برخورد و تدبير مدبرانه در مديريت اين حوادث بر فرض که اقداماتي غيرقانوني هم صورت گرفته باشد امري است که با عقل و خرد منطبق است. 
اينجانب ضمن تاکيد بر قانون‌مداري و اظهار همدردي با اين خانواده بر رسيدگي فوري به مشکل آنان و نظائر آن در استان توصيه مي‌کنم و با خاطيان احتمالي وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنين حوادثي در استان نباشيم.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today