برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

ايرنا/ فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزيع ۱۴ هزار بسته معيشتي بين نيازمندان اين استان به مناسبت هفته بسيج خبر داد.

سردار حسين معروفي، فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز کرد: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک هاي مومنانه در هفته بسيج انجام مي شود که با مراحل قبل تفاوت دارد و در اين فاز علاوه بر کمک هاي معيشتي در حوزه هاي اشتغال و ازدواج آسان، جهيزيه و آزادي زندانيان غيرعمد نيز برنامه ريزي شده است.
وي تصريح کرد: اين مرحله از کمک مومنانه با هماهنگي بين سپاه و بسيج، آستان قدس رضوي و بنياد علوي انجام مي شود که هر بسته معيشتي بين ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰ ميليارد ريال برآورد شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اين بسته ها شامل برنج ايراني و هندي، حبوبات، سويا، چاي، ماکاروني، روغن و رب گوجه فرنگي و ۶۵۰ کيسه آرد(مختص جنوب کرمان) مي شود که در ميان افراد نيازمند توزيع خواهد شد.
وي با بيان اينکه ۶۲ هزار خانواده نيازمند شناسايي شده است، بيان کرد: توزيع در اين مرحله با مراحل قبلي متفاوت است و کمک ها در قالب طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني براي قطع زنجيره کرونا به صورت محله محور و پايگاه محور و در جاهايي که فشار ويروس کرونا موجب آسيب ديدن معيشت مردم شده است، انجام مي شود.
معروفي تاکيد کرد: برنامه ريزي و اجراي کمک هاي مومنانه تا زماني که مردم درگير ويروس کرونا هستند ادامه دارد و توزيع اين کمک ها با حفظ کرامت بين افراد نيازمند انجام مي شود.
وي افزود: اصرار داريم خيرين در اين کار خداپسندانه شرکت کنند و آمادگي داريم تا کمک هاي خيرين را همانگونه که تمايل دارند بين نيازمندان توزيع کنيم.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar