برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی اصناف چهارمحال و بختیاری کشف شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی اصناف چهارمحال و بختیاری کشف شد

تسنيم/ معاون سازمان صمت چهارمحال و بختياري گفت: ارزش ريالي پرونده تخلفاتي اصناف استان طي هفت‌ماه اول امسال بيش از ۱۲۴ ميليارد و ۸۴۸ ميليون تومان است.

بيژن بهرامي، معاون سازمان صمت چهارمحال و بختياري با اشاره به بازرسي‌هاي صورت‌گرفته در استان، اظهار داشت: از ابتداي سال تا پايان مهرماه امسال 34 هزار و 742 مورد بازرسي از سوي سازمان صمت استان انجام گرفت که هزار و 533 تخلف طي اين بازديدها کشف شد.
وي با اشاره به موارد تخلف افزود: در اين بازرسي‌ها هزار و 356 فقره پرونده تشکيل و به تعزيرات حکومتي استان ارسال شد که 297 پرونده مربوط به گران‌فروشي،46 پرونده کم‌فروشي، و 580 پرونده براي تخلف عدم درج قيمت کالا تشکيل شد.
معاون بازرسي، نظارت و مبارزه با قاچاق کالاي چهارمحال و بختياري بيان داشت: 50 فقره پرونده طي هفت‌ماه گذشته در خصوص عدم صدور فاکتور و 217 فقره براي عدم رعايت موازين بهداشتي به ويژه تخطي از دستورالعمل‌هاي کرونايي تشکيل شد.
بهرامي تصريح کرد: 34 فقره پرونده به دليل عرضه خارج از شبکه، 13 پرونده در زمينه احتکار و امتناع از عرضه کالا و 246 پرونده در مور ساير تخلفات در شهرستان‌هاي مختلف استان تشکيل و به تعزيرات حکومتي ارسال شد.
معاون بازرسي، نظارت  مبارزه با قاچاق کالاي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به ميزان جريمه اين تخلفات، ادامه داد: ارزش ريالي مجموع پرونده‌هاي متشکله امسال بيش از 12٤ ميليارد و 848 ميليون تومان است.
وي عنوان داشت: 5 هزار و 300 مورد بازرسي از  فروشگاه‌هاي ميوه و سبزي استان نيز صورت گرفت که 147پرونده تخلفاتي براي آن‌ها تشکيل شد. همچنين 8 هزار و 123 بازديد از نانوايي‌ها انجام و 308 پرونده تخلف در رسته نانوايان تشکيل شد.
بهرامي خاطرنشان کرد: در تعطيلات دوهفته‌اي محدوديت‌هاي کرونايي نانوايي‌ها، فروشگاه‌هاي قطعات و لوازم يدکي، تعميرگاه‌هاي خودرو و لوزام خانگي، غذاسراهاي بيرون‌بر، داروخانه‌ها و داروخانه‌هاي دامپزشکي، عطاري‌ها، قصابي‌ها و فروشگاه‌هاي مواد پروتئيني، ميادين و فروشگاه‌هاي ميوه و سبزي، مراکز خدمات اينترنتي، فروشگاه‌هاي مصالح ساختماني، جوشکاري‌ها، تراشکاري‌ها، کارگاه‌هاي صنعتي و بخش خدماتي آرامستان‌ها فعال است.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday