logo

ترددهای جاده‌ای خراسان جنوبی ۴۰درصدی کاهش داشته است

منبع
مهر
بروزرسانی
ترددهای جاده‌ای خراسان جنوبی ۴۰درصدی کاهش داشته است

مهر/ فرمانده انتظامي خراسان جنوبي از کاهش ۴۰درصدي ترددهاي جاده اي استان بعد از اجراي طرح محدوديت هاي ترافيکي خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۶۱۹ راننده تذکر گرفته اند.

سردار ناصر فرشيد، فرمانده انتظامي خراسان جنوبي بعدازظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستاي مصوبات ستاد ملي و ستاد استاني کرونا، کارکنان پليس در نقاط از پيش تعيين شده مستقر شدند که خوشبختانه ۹۸ درصد مردم خراسان جنوبي با پليس و ستاد استاني کرونا همراهي داشته اند.
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي بيان داشت: در ترددهاي شبانه و ممنوعيت تردد از ساعت ۹ شب به طور نسبي ۹۰ درصد شهروندان همکاري لازم را داشته اند و کاهش محسوس در ترددهاي درون شهري را داشته ايم که نشان از اهميت شهروندان به مبحث سلامت و قانون پذيري است.
سردار فرشيد افزود: در ترددهاي غير ضرور در محورهاي مواصلاتي نيز با همراهي کاربران جاده اي شاهد کاهش ۴۰ درصدي تردد در جاده ها بوده ايم که اين همراهي خداقوت و خسته نباشيد به دستگاه هاي اجرايي و خداقوت به جهادگران عرصه سلامت بوده است.
وي با بيان اينکه برخي از افراد هم از محدوديت هاي در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملي و استاني کرونا تخطي کرده اند؛ اضافه کرد: اين افراد در شهرها به ميزان ۲ ميليون ريال و در جاده ها به مبلغ ۱۰ ميليون و ۵ ميليون ريال اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي تصريح کرد: دروبين هاي هوشمند پليس به افرادي که ترددهاي غير ضرور در محورهاي مواصلاتي داشته اند ابتدا پيامک ارسال خواهند کرد و پس از آن اين افراد به صورت هوشمند توسط پليس اعمال قانون خواهند شد.
سردار فرشيد خاطر نشان کرد: ار ابتداي شروع طرح از ورود بيش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است و ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهي دريافت و ۶۱۹ راننده نيز به صورت پيامکي تذکر دريافت کرده اند.
وي به شهروندان توصيه کرد به مصوبات ستاد ملي و ستاد استاني کرونا توجه کنند که انشالله شاهد کمتر شدن گرفتاري هاي مبتلابه بيماري منحوس کرونا باشيم.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today