برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرقت خودرو در تهران و کشف آن در ماهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سرقت خودرو در تهران و کشف آن در ماهان

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از کشف يک دستگاه خودروي سايپاي سرقت شده از استان تهران و دستگيري دو سارق در عمليات ماموران انتظامي بخش ماهان خبر داد.

محمدرضا فداء، فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامي بخش ماهان حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو سايپا در حاشيه شهر مشکوک شدند.
وي افزود: با بررسي سوابق خودرو مشخص شد که طي چند روز گذشته از استان تهران به سرقت رفته است که ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضايي خودرو را توقيف و دو متهم را در اين رابطه دستگير کردند.
فداء تصريح کرد: متهمان در بازجويي‌هاي تخصصي پليس لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو از استان تهران و انتقال آن به استان‌هاي شرقي کشور معترف شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمان با اشاره به اينکه سارقان پس از تشکيل پرونده به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند، تاکيدکرد: مالکان خودرو‌ها بايستي ضمن تجهيز وسايل نقليه به وسايل هشدار دهنده و ايمني مانند دزدگير و قفل فرمان، با رعايت هشدار‌هاي انتظامي و ايمني مانند پرهيز از پارک کردن خودرو در نقاط تاريک و خلوت، از وقوع چنين مواردي پيشگيري کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar