برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

ايرنا/ دکتر رضوان نورمند چالشتري روز چهارشنبه به سبب ابتلاي به ويروس کرونا به جمع شهيدان مدافع سلامت استان چهارمحال و بختياري پيوست.

دکتر رضوان نورمند، استاد دانشگاه و فلوشيب الکتروفيزيولوژي باليني قلب به سبب ابتلا به ويروس کرونا پس از چند روز بستري در بيمارستان هاجر شهرکرد به خيل شهداي مدافع سلامت پيوست.
رييس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات درماني و بهداشتي چهارمحال و بختياري در پيامي با تسليت شهادت اين بانوي ايثارگر جامعه پزشکي استان، اظهار داشت: بي‌شک از دست دادن متخصصان و نيروهاي کارآزموده‌اي که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بيماران و هديه تندرستي به ديگران است با اقدامات ساده و آساني همچون رعايت بهداشت فردي و پرهيز از تشکيل و حضور در تجمعات که در وهله نخست تضمين کننده سلامتي خود و اطرافيانمان است قابل قياس نخواهد بود.
پيش از اين زنده‌ياد پريسا رفيعي از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبيح‌الله کاوياني از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و عليرضا صانعي از پرسنل تاسيسات بيمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ويروس کرونا از دست دادند و به شهداي مدافع سلامت کشور پيوستند.
ويروس کرونا که منجر به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ شده است، بسياري از کشورهاي جهان درگير کرده است و سازمان بهداشت جهاني را برآن داشته تا وضعيت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگاني از ماسک، رعايت فاصله ۲ متري از يکديگر، شست‌وشوي دست‌ها با آب و صابون، رعايت بهداشت فردي، خودداري از دست دادن‌هاي مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتي است که پزشکان متخصص براي پيشگيري از شيوع اين ويروس توصيه مي‌کنند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday